یزدفردا: در سفر استاندار یزد به شهرستان تفت، ۶۵ مصوبه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

به گزارش یزدفردامهران فاطمی در نشست کارگروه توسعه شهرستان تفت، با اشاره به تصویب ۶۵ مصوبه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی در جریان این سفر گفت: مصوبات سفر لازم الاجرا بوده و مدیران شهرستانی و استانی باید به صورت شبانه روزی و جهادی برای اجرای مصوبات در حداقل زمان تلاش کنند.

وی یکی از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور را پیگیری جدی مسائل و خدمت عاشقانه و مشتاقانه به مردم دانست و افزود: با توجه به وجود چنین روحیه‌ای در رئیس دولت سیزدهم، ما نیز باید اینگونه برای خدمت به مردم تلاش کنیم در غیر اینصورت باید از مسئولیت خود کناره گیری کنیم.

استاندار یزد با بیان اینکه بهترین راه خنثی سازی فتنه‌ها و هجمه‌های دشمنان نوکری و خدمتگزاری واقعی به مردم است، خاطرنشان کرد: ما خادم و نوکر مردم و نه رئیس و مدیر هستیم، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم و نوکری مردم بکار گیریم.

فاطمی همچنین با اشاره به قرارگیری تفت به عنوان مقصدی برای حضور و گردشگری مردم استان، اظهار داشت: با توجه به خدمات دهی این شهرستان به کل استان، باید در سرانه‌های شهرستان تجدیدنظر شده و زیرساخت‌های آن در تراز ظرفیت‌های موجود و جامعه مخاطب توسعه یابد.

بازدید از روستای بنادکوک دیزه و مجتمع فرهنگی و هنری نیمه تمام بخش نیر و گروه صنعتی پردیس نیر، کلنگ زنی طرح حیات وحش نیرلند و احداث میدانی در روستای قلندری، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمومنین (ع) نصرت آباد و گلخانه پرورش گل رز در بخش نیر از جمله برنامه‌های پنجمین سفر استاندار به شهرستان تفت بود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا