به گزارش یزدفردا: سردار علی ابراهیمی با اعلام این خبر تصریح کرد: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر معلوم شد، فردی در کار خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می‌کند و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان در مرزهای شرقی کشور خریداری و به وسیله یک دستگاه کامیون حامل چوب در حال انتقال آن به استان های مرکزی کشور است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: به محض اطلاع از موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد خبر داده شد و گروهی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مهریز با همکاری ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید مدنی و پاسگاه شهید صدوقی محور مورد نظر را تحت کنترل قرار داده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند که در نهایت کامیون مورد نظر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه کامیون توقیف و راننده آن دستگیر شد.

ابراهیمی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از کامیون توقیف شده 184 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی همچنین یادآور شد: مبارزه با مواد مخدر رابطه مستقیم با کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی داشته و پلیس با مبارزه با این بلای خانمان سوز آرامش و امنیت مضاعف را به جامعه تزریق می کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا