کشف محموله پیش ساز شیشه در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک خودرو محموله 149 کیلوگرمی پیش ساز شیشه را کشف کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره این خبر اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام انجام وظایف ذاتی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو، محموله 149کیلوگرمی پیش ساز شیشه را که از مرزهای شرقی تهیه شده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در این خصوص 2 قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به اصفهان را داشتند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

بهدانی فرد در خاتمه با تاکید بر اولویت پلیس در مقابله با سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان در دستور کار دائمی ماموران انتظامی قرار دارد.

کشف خشکبار قاچاق در یزد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف 960کیلوگرم گردو 500 کیلوگرم مویز قاچاق در یزد خبر داد.

غلامرضا برزگر در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از بازرسی از این خودرو960 کیلوگرم گردو و 500  کیلوگرم مویز  بدون مجوز قانونی و به صورت قاچاق بوده را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به اینکه ارزش اموال قاچاق توسط کارشناسان 3 میلیارد ریال عنوان کرد خاطر نشان کرد، در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

کشف 32 کیلوگرم تریاک و 10 کیلوگرم حشیش از بنز

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی 32 کیلوگرم تریاک و 10 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

سرهنگ منوچهر نصیری گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی انجام شده 32 کيلوگرم موادمخدر از نوع تریاک  و 10 کیلوگرم موادمخدر از نوع  حشیش که داخل محموله خودرو جاساز شده بود را کشف و 2 متهم را نیز دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از جنوب کشور به مقصد شهرهای مرکزی بارگیری شده بود تصریح کرد: قاچاقچیان دستگیر شده روانه دادسرا شدند.

محموله قاچاق به یزد نرسید

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک کامیون 2 تن پوشاک قاچاق را کشف کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالای خارجی، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودروها به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شده و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو 2 تن انواع پوشاک خارجی قاچاق را که از جنوب شرق کشور بارگیری شده بود کشف و 2 متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این محموله پوشاک قاچاق را که از شهرهای جنوبی کشور به مقصد یزد بارگیری شده بود را 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مقام مسئول در خاتمه ضمن اشاره به تبعات سوء کالای قاچاق بر اقتصاد کشور گفت: همگان باید تلاش کنند این معضل در کشور ریشه کن شود.

قاچاق سوخت در یزد کشف شد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 16 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نفتکش بنز مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند
.
وی افزود: مأموران پس از بازرسی از این تریلی نفتکش 16هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی و به صورت قاچاق بوده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطر نشان کرد، در این خصوص 2 متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا