یزدفردا: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از عملیات امداد و نجات در ارتفاعات شهرستان توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر خبر داد.

به گزارش یزدفردا: حسن رضاپور گفت: پیرو اعلام تلفنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه در شرق بهاباد، تیم تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر بهاباد پس از هماهنگی با مرکز کنترل و عملیات استان (EOC) توسط یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتور سیکلت امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این عملیات نجاتگران پس از عبور از موانع و دستیابی به مصدوم و انجام اقدامات و کمک‌های اولیه، مصدوم را بر روی بک برد فیکس کرده و توسط امدادگران به منطقه امن و پایین کوه انتقال دادند.

وی بیان داشت: سپس مصدوم برای درمان تکمیلی با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان انتقال داده شد که در این حادثه پس از ارزیابی، مصدوم از ناحیه کمر دچار آسیب شده بود، ولی خوشبختانه حال وی خوب است.

رضاپور تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه، شهروندان با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا در صورت لزوم، نیرو‌های امدادی در حداقل زمان به محل اعزام شوند و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا