یزدفردا: هواداران تهرانی از شنبه و شهرستانی ها از روز دوشنبه می توانند بلیط خریداری شده برای رقابت های جام جهانی را تحویل بگیرند.

به گزارش یزدفردا: در فاصله کمتر از دو هفته به شروع جام جهانی ۲۰۲۲ هواداران ایرانی که از طریق فدراسیون فوتبال اقدام به خرید بلیط کرده بودند، هنوز بلیط خود را دریافت نکرده اند و این موضوع نگرانی آنها را در پی داشت. در واکنش به این موضوع داود پرهیزکاری از شروع توزیع بلیط جام جهانی به خریداران تهرانی از (شنبه) خبر داد. به گفته سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال، هواداران شهرستانی هم از روز دوشنبه می توانند با مراجعه به هیئت های فوتبال شهرستان محل سکوت‌شان، بلیط خریداری شده خود را تحویل بگیرند.

پرهیزکاری در گفت و گویی تلفنی با شبکه خبر افزود: خیلی از عزیزان نگران این موضوع بودند ولی هواداران طبق زمان بندی که از طریق پیام کوتاه به آنها اعلام شده می توانند بلیط خود را تهیه کنند.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که پروازهایی از کیش و قشم در حال تدارک دیده شدن هستند تا افرادی که علاقه مند هستند با یک رقمی، صبح راهی قطر شده و بعد از تماشای بازی به ایران برگردند تا هزینه اقامت پرداخت نکنند. در این بسته های پیشنهادی بلیط بازی ها هم گنجانده شده است. سوال بعد از پرهیزکاری در این خصوص بود که او در پاسخ گفت: بلیط ها کاملا در اختیار فدراسیون بود و آنها را مستقیما به افراد واگذار کرده است. بلیطی دیگر وجود ندارد و بلیط ها هم باید تحویل هواداران شود که در این مدت کوتاه بحث اقامت خود را حل کنند. چند جلسه در کیش با دوستان داشتیم ولی چیزی تا امروز در خصوص پروازهای یکروزه قطعی نشده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا