جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بهاباد با حضورمدیرکل مدیریت بحران استان یزد، فرمانداربهاباد ومسئولان دستگاههای خدمات رسان و با محوریت بررسی آخرین اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده این شهرستان برگزار شد.

فرمانداربهاباد دراین جلسه با بیان اینکه ترمیم بندهای خاکی وتامین تجهیزات یکی از ضروریتهای مدیریت بحران بهاباد است گفت : وظیفه‌ مدیریت‌ بحران اتخاذ تصمیمات‌ موثر براساس‌ اطلاعات‌ صحیح‌ درجهت‌ کاهش‌ خسارات‌ و کنترل‌ سریع‌ بحران است.

علیرضا تیموری ضمن بیان شمه‌ای از اقدامات انجام شده در سیل مرداد ماه سال جاری و خسارت‌های وارده، برضرورت ترمیم بندهای خاکی و تامین تجهیزات برای پیشگیری از بحران سیل  درسهرستان بهاباد تأکید نمود.

وی تصمیم ‌گیریهای‌ مهم‌ در لحظات‌ اول‌ را از ضروریات‌ بحران برشمرد و خاطر نشان کرد: اتخاذ تصمیم های‌ درست‌ به‌ هنگام‌ بروز بحران به‌ دسته‌بندی‌ و اقعیت ها بستگی‌ دارد، بنابراین وظیفه‌ مدیریت‌ بحران اتخاذ تصمیمات‌ موثر براساس‌ اطلاعات‌ صحیح‌ درجهت‌ کاهش‌ خسارات‌ و کنترل‌ سریع‌ بحران است.

فرمانداربهاباد درادامه از آمادگی کامل دستگاه‌ها ی خدمات رسان برای تغییرات فصلی آب و هوایی احتمالی درشهرستان خبرداد وگفت : دستگاه‌های اجرایی و خدماتی ذیربط جهت تغییرات فصلی آب و هوایی و مواجهه با پیامدهای احتمالی آماده باشند.

تیموری ایجاد تعامل و همکاری‌های بین بخشی توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان را ضروری اعلام کرد و گفت: آمادگی در مقابله با حوادث و بحران‌های احتمالی از جمله موضوعاتی است که باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

در این نشست از کمک جهادی افرادی که در مدیریت سیل اخیر نقش داشتند با اهداء لوح تقدیری تجلیل به عمل آمد.

بازدید از بندهای خاکی و شهرک امام علی(ع) احمدآباد از دیگر برنامه سفر مدیرکل مدیریت بحران استان در بهاباد بود.

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بهاباد با حضورمدیرکل مدیریت بحران استان یزد و با محوریت بررسی آخرین اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده  این شهرستان برگزار شد.

در ادامه برخی مسئولین به ارائه گزارشی از اقدامات پرداختند و در خصوص نقاط قوت و ضعف کنترل سیل در شهرستان بحث و تبادل نظر شد..

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا