یزدفردا: نازنین فاطمه عیدیان که اولین طلای دوومیدانی زنان ایران در قهرمانی آسیا را به دست آورد از نداشتن اسپانسر و هزینه‌های بالای این رشته صحبت کرد.

به گزارش یزدفردا: با فرا رسیدن فصل زمستان ورزشکاران دوومیدانی خود را برای بازی‌های داخل سالن آماده می‌کنند و در برخی از مواد هم وارد فصل بدنسازی می‌شوند تا خود را برای مسابقات فضای باز آماده کنند.

نازنین فاطمه عیدیان، دونده ۴۰۰ متر مانع ایران که در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا اولین مدال طلای تاریخ دوومیدانی زنان ایران را به دست آورد، در مورد وضعیت خود به ایسنا گفت: تمریناتم را دو هفته بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا شروع کردم. هر روز طبق برنامه پیش می‌روم و فشار تمریناتم هم بیشتر شده است.

او به مسابقات پیش روی خود اشاره و بیان کرد: مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و رقابت‌های دانش‌آموزان را پیش رو داریم که سعی می‌کنم برای حضور در این رویدادها آماده شوم. همچنین امیدوار هستم که سال آینه به بازی‌های آسیایی اعزام شوم چون حس می‌کنم توانایی حضور و رقابت در این سطح را دارم.

او به نداشتن اسپانسر و هزینه‌های تمرینی خود اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعد از قهرمانی آسیا اسپانسر ندارم. هزینه‌های دوومیدانی خیلی بالاست و نیاز به اسپانسر دارم. کفش میخی، مکمل، تغذیه همه این موارد هزینه‌بر است. به صورت شخصی دنبال اسپانسر هستم و امیدوارم که این موضوع هم حل شود.

عیدیان در مورد حمایت فدراسیون دوومیدانی گفت: فدراسیون قرار بود برای ما مراسم تقدیر برگزار کند اما هنوز فرصت این کار را نداشته است. امیدوام این مراسم به زودی برگزار شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا