یزدفردا: فرماندار شهرستان تفت: جمعیتی که در منطقه ده بالا در حال دریافت خدمات است بسیار بیشتر از جمعیت ساکن ثبت‌شده برای این منطقه است.

به گزارش یزدفردادهشیری در نشست کارگروه توسعه بخش مرکزی تفت در منطقه ده بالا گفت: در تلاش هستیم با برگزاری جلسات کارگروه بخش‌های مختلف شهرستان با حضور جمعی از اعضای شورای اداری مسائل و مشکلات مناطق مختلف را احصا و برای رفع آن برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کنیم.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به انبوه حضور جمعیت در ایام سال در منطقه ده بالا بیان داشت: منطقه ده بالا در سطح ملی و استانی شناخته‌شده است و جمعیتی که در این منطقه در حال دریافت خدمات از دستگاه‌های خدمات رسان شهرستانی است بسیار بیشتر از جمعیت ساکن ثبت‌شده برای این منطقه در سرشماری سال هزار و سیصدو نود وپنج است.

دهشیری افزود: بر اساس آمار‌های ثبت‌شده جمعیت حاضر در این منطقه در ایام پیک سال به حدود هشتاد هزار نفر نیز رسیده است و این مهم اهمیت تأمین زیرساخت‌های موردنیاز این منطقه را یادآور می‌شود.

وی تصریح نمود: خدمات گردشگری در این منطقه ییلاقی برای عموم مردم ارائه نمی‌شود و این‌یکی از موضوعاتی است که نیازمند برنامه‌ریزی برای ایجاد تفرجگاه و پارک‌هایی برای استفاده عموم مردم از منطقه ده بالا است.

در ادامه این جلسه به تکمیل پروژه گازرسانی به این منطقه تا پایان خردادماه سال آینده، برنامه‌ریزی برای بازنگری طرح هادی، اجرای طرح‌های آب‌رسانی و ساخت مخازن ذخیره آب، قنوات، برنامه‌ریزی برای تهیه طرح ورودی ده بالا، روشنایی معابر، تقویت خطوط تلفن ثابت و همراه، برخورد قاطع با هرگونه تعرض به بستر و حریم رودخانه و اجرای طرح‌های عمرانی دیوار ساحلی رودخانه‌های این منطقه اشاره کرد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا