یزدفردا: رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از تمدید اجرای نمایش بزرگ «بهشت در آتش» تا اول دی‌ماه خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: حجت‌الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: به دلیل استقبال مردم از نمایش آئینی «بهشت در آتش» زمان اجرای این اثر یک روز تمدید شد و تا پنجشنبه اول دی‌ماه میزبان علاقه‌مندان و ارادتمندان حضرت زهرا(س) و ائمه اطهار(ع) خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه تاکنون استقبال بسیار خوبی از این نمایش شده است، افزود: اجرای این اثر رضایتمندی قشرهای مختلف مردم به ویژه خانواده‌ها را به همراه داشته است.

صداقت اظهار داشت: نمایش بزرگ «بهشت در آتش» به نویسندگی حجت‌الاسلام سیدکاظم فلاح‌زاده و کارگردانی علی جاور روایتی تاریخی درباره مظلومیت و غربت امام علی(ع) و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است که بر اهمیت حرکت حول محور ولایت، بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی، به موقع عمل کردن، آگاهی‌بخشی و هوشیاری جامعه اسلامی در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران تأکید دارد.

وی افزود: این اثر داستان برده‌ای به نام «سُهام» را روایت می‌کند که توسط حضرت فاطمه(س) آزاد می‌شود و به شهر و دیارش بازمی‌گردد. او پس از مدتی دوباره به مدینه می‌آید و از طریق «عمار» در جریان اتفاقات بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت حضرت زهرا(س) قرار می‌گیرد.

این نمایش آئینی محصول حوزه هنری استان یزد، مجموعه فرهنگی ندای بهشت و گروه هنری آینه شهرستان ابرکوه است که به همت جمعی از هنرمندان این شهرستان و تعدادی از هنرمندان یزدی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و هیئت امنای حسینیه صاحب الزمان(عج) محمودآباد و با حمایت استانداری یزد اجرا می‌شود.
ابوالفضل صادقیان، مصطفی مهدی‌پور، سیدحمید پورسید، حسن حسن‌پور و علی نداف از جمله بازیگران این نمایش هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط رایگان این نمایش می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان یزد به نشانی www.artyazd.ir مراجعه کنند.

نمایش «بهشت در آتش» تا پنجشنبه یکم دی‌ماه هر شب در دو سانس 18 و 20:30 در حسینیه صاحب‌الزمان(عج) محمودآباد یزد واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان شهدای محمودآباد به روی صحنه می‌رود.
انتهای پیام/

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا