یزدفردا: استان یزد با اشاره به اطلاع رسانی منشور ارتباط ادارات استان یزد با رسانه ها گفت: مدیرانی که در پاسخ به رسانه ها کوتاهی می کنند توبیخ می شوند.

به گزارش یزدفردا: مهران فاطمی در نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد گفت: منشور ارتباط ادارات با رسانه ها از سوی روابط عمومی استانداری به ادارات ارسال و در آن زمان پاسخ به رسانه ها اعلام می شود و با ادارات متخلف در این رابطه برخورد و با مدیران ارائه می شود. عملکرد خوب هم می شوند.

فاطمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در استان یزد وجود ندارد، گفت: گره‌های ذهنی در ذهن مردم به دلیل هجمه‌های رسانه‌های و نقاط ضعف وجود دارد.

استانداری یزد با تاکید بر خطاب گام دوم تنها بیانیه ای را بیان می کند: رسانه ها باید وظایفی را که در این بیانیه انجام می دهند را ارزیابی کنند و نسبت به تقویت فعالیت های خود در این حوزه اقدام کنند.

فاطمی با تاکید بر اینکه در دهه فجر استان یزد یک یا چند شعار تبلیغاتی و کلیدی در نظر گرفته شود، از رسانه‌ها خواستند که در فعالیت‌های خود مرتبط با بیان گام دوم و دهه فجر یادداشت، گزارش، تحلیل، خبر و هر چیزی که باشد. ظرفیت‌ها و ابزارهای اطلاع‌رسانی را استفاده می‌کنند.

استان یزد گفت: پیشرفت کشور و استان یزد در حوزه حوزه آب، علم و صنعت، علم و صنعت، دانش بنیان، تصویری و تصویری از سفر رئیس جمهور استان یزد همه مواردی هستند که می‌توان در دهه فجر و در مورد توجه به موضوع مورد توجه قرار گرفت. قرار گرفتن.

استان یزد همچنین ایجاد شناسنامه خبری برای همه طرح‌های استان را خواستار شد و گفت: این شناسنامه و خط خبری باید از شروع عملیات اجرایی پروژه تا پس از راه‌اندازی و تاثیر آن در جامعه تداوم داشته باشد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا