مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بهاباد همزمان با سراسر کشور روز شنبه با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن در بهاباد  از محل پایگاه انقلاب مسجد انقلاب  تا مسجد جامع شهرستان بهاباد برگزارشد .

مردم ولایتمدار و انقلابی بهاباد با سردادن شعارهای انقلابی در حالی که پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود با خود حمل می کردند مسیر مسجد انقلاب تا مسچد جامع را طی کردند.

یکی از پژوهشگران انقلاب اسلامی در پایان این مراسم درسخنانی ضمن تبریک آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت:حضور و مشارکت معنی دار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث اقتدار بیشتر نظام اسلامی در تمام عرصه ها شده است.

حجت الاسلام عالمی پژوهشگر انقلاب اسلامی اظهار داشت:حضوربا شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مایوس و ناامید کرده و باعث عزت و غرور ملی ایرانیان شد.

وی افزود:این انقلاب ثمره خون هزاران شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و بدون شک مردم همواره حافظ ارزش‌ ها و دستاوردهای آن هستند.

عالمی با اشاره به شکست شرم آور توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته ادامه داد: بدون شک راهپیمایی 22 بهمن  صفحه دیگری بر کتاب زرین افتخارات ایران اسلامی در مسیر مقابله با استکبار جهانی خواهد افزود.

اجرای سرودهای انقلابی توسط  دانش آموز در ابتدای راهپیمایی و قرائت قطعنامه سراسری و تایید آن توسط راهپیمایی کنندگان با تکبیر و شعارهای انقلابی از دیگر برنامه راهپمایی ۲۲ بهمن بهاباد بود.

 گفتنی است راهپیمائی با شکوه 22 بهمن در روستاهای بخش مرکزی و بخش آسفیچ شهرستان بهاباد با حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی این روستاها برگزارشد.

انتهای پیام/ 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا