حجت الاسلام دکتر عسکری وزیری: در طی سالیان قبل استانداران مختلفی به طور مروری و موردی در این بخش و منطقه حضور می یافتند اما باید از استاندار انقلابی، خدوم و جهادگر دولت سیزدهم جناب آقای دکتر فاطمی تشکر ویژه نمائیم چرا که ایشان علاوه بر پیگیری مشکلات گاریزات، یک روز کامل در این منطقه حضور یافته که خروجی آن تحقق مصوبات بسیار مهم در راستای پیشرفت و خروج منطقه از محرومیت بوده است و انتظار داریم با پیگیری هایی که می‌شود همه مصوبات سفر ایشان عملیاتی گردند.

از مسئولان می خواهم و انتظار دارم با نظارت و بازرسی مستقیم بر بازار و مایحتاج ضروری مردم،  دست سودجویان، محتکران، انحصارگرایان و مافیای اقتصادی را از معیشت و بازار مردم کوتاه نمایند و در برخورد با مفسدین اقتصادی هیچ گونه تبعیض و اغماضی نداشته باشند.
 رژیم جعلی صهیونیستی و عمله های آن‌ها حقیرتر از آن هستند که بخواهند علیه نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران توطئه ای به راه بیندازند. چرا که اگر بخواهند در مقابل این نظام و انقلاب بایستند در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهیم ایستاد و آن‌ها را به زباله دان تاریخ و به قعر جهنم خواهیم فرستاد.
سعی کنیم در این چند روز دنیا بدخواه همدیگر نباشیم؛ دو برهم زنی بین مردم و ایجاد اختلاف بین یک زن و شوهر کار شیطان است، از این عمل ناشایست دوری کنیم؛ عقوبت ظلم در نهایت به ظلم کننده برمی‌گردد.
بر اساس آیات و روايات ماه مبارک رمضان ساز و کاری است برای دستیابی و فتح قله تقوا و معنویت؛ مهم این است که ما از فرصت‌های ناب و طلایی این ماه عزیز به شایستگی برای تقرب و نزدیکی به خدا استفاده کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا