مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بهاباد با پیروزی تیم شرکت تعاونی دهیاری‌های جلگه بخش مرکزی به کار خود پایان داد.

محسن هوشمند بهابادی» مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان بهاباد در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با یزدفردا اظهار کرد: در بازی پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بهاباد که در سالن ورزشی امام علی(ع) این شهر برگزار شد، تیم شرکت تعاونی دهیاری‌های جلگه بخش مرکزی بهاباد توانست با نتیجه چهار بر یک مقابل تیم شهدای کویجان بخش آسفیچ به پیروزی برسد و جام قهرمانی این رقابتها را از آن خود کند.

وی با بیان این که در این دوره از رقابتها ۱۴ تیم حضور داشتند، گفت:  دیدار رده‌بندی این  رقابتها بین دو  تیم انصار بهاباد و   یاران برگزار شد که تیم یاران با پیروزی  پنج بر سه، جایگاه سوم این مسابقات را نصیب خود کرد و تیم انصار هم در جایگاه  چهارم  ایستاد .

هوشمند خاطرنشان کرد: حضور پر شور تماشاگران در سالن ورزشگاه امام علی(ع) بهاباد، نشان از جذابیت و کیفیت فنی این دوره از رقابت‌ها داشت.

یادآور می‌شود؛ بازی نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بهاباد با حضور فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و آسفیچ، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان فوتبال و مسئولان و تماشگران و علاقمندان به این ورزش در سالن امام علی(ع) برگزار شد.

انتهای پیام

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا