بسم رب الشهدا امروز فیش مزایای یکی از نمایندگان که قرار است ،حقوق های نجومی را بررسی کند در رسانه ها منتشر و در ادامه آن نماینده محترم فرمودند :تمام نمایندگان همین فیش را دارند .

مدتی قبل فیش حقوقی یکی از اعضا هیئت مدیره فولاد آلیاژی که کارمند استانداری است با رقمی بالای صد میلیون در رسانه های استان منتشر و هیچ کس حاضر به توضیح نشد ،حتی دکتر !

و در محافل خصوی گفته شده بود از بالا گفتند پاسخ ندهید تا قصه جمع شود .

حال سوالی که از نمایندگان استان و کشور داریم این است: آیا این عدالت علی (ع) است؟

که شما بالای صد میلیون و کارگران و معلمین زیر ۱۰میلیون یا ۱۲ میلیون!!!

اگر واقعا قصد خدمت است، نمایندگان با پایه حقوق کارگری و معلمی برای خدا و خلق خدمت کنند و یا با حقوقی که از قبل از نمایندگی می گرفته انجام وظیفه کند و مطمئن باشید آن زمان افراد خدمتگزار و ایثارگر ثبت نام خواهند کرد و برای نظام و خدا خدمت می کنند .
جالب تر آنکه برادران نماینده مادام العمر حقوق بازنشستگی بر اساس همین حقوق دریافت می کنند.

چرا هیچ کس در این نظام خودش را فدای نظام نمی کند و هر روز نظام باید فدای گروهی پرمدعا شود.

چرا تا کنون هیچ نماینده ای برای زیادی حقوق نمایندگان نطق نکرده حتی جناب صباغیان مرد همیشه ناطق یزدی، که دیگر برای نطق هایش پشیزی ارزش قایل نیستیم، چون ایشان هم هرجا برای خودشان باشد، قرار نیست، نطق اتشین انجام دهند و عدالت خواهی کنند.

رهبر معظم انقلاب برای یکبار هم که شده دستور دهند تا حقوق مسئولین و نمایندگان را بررسی و مازاد حقشان را به عنوان یارانه با ۲۰درصد از مردم که حتی یک نفر از خانواده اشان شغلی ندارند توزیع کنند تا ببینیم این خدمتگزاران واقعی نظام را بشناسند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا