نشست خبری فرماندار اشکذر با اصحاب رسانه این شهرستان، با طرح موضوعات چالشی محیط زیستی، مسئولیت اجتماعی صنایع و مصوبات سفر ریاست جمهوری به یزد همراه بود.

به گزارش اشکذر فردا، روح الله ردائی فرماندار اشکذر در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که به مناسبت به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، گفت: رسانه ها بازوی توانمند مردم و مسئولان در حل مشکلات جامعه هستند. وی خبرنگاران را چشم بینای جامعه توصیف کرد و گفت: نقش موثر رسانه ها در انتقال دغدغه مردم قابل انکار نیست و ما قدردان تلاش خبرنگاران هستیم.

فرماندار اشکذر‌ در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان یزد، گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته تعدادی از پروژه های از دور اول سفر که باقی مانده بود در دور دوم نیز قرار داده شده و تعدادی پروژه جدید نیز به این مصوبات اضافه گردید که امیدواریم با نظر مساعد استان و تحقق تخصیص این پروژه ها تمام موارد در سال‌جاری به نتیجه برسد.

ردائی اضافه کرد: پیشرفت شهرستان اشکذر را در گرو همدلی و همزبانی مسئولان، مردم و رسانه ها می باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگر در رابطه با احداث کارخانه شیشه مظروف و سایر کارخانجات آلاینده، بیان کرد: منافع مردم اولولیت اصلی ما بوده و تمام تلاش فرمانداری شهرستان برای توقف صدور مجوز کارخانجات آلاینده است.

ردائی در ادامه بر اهمیت و نقش رسانه ها در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید و بیان کرد: رسانه ها می توانند بر اساس فرموده رهبری در بحث سلامت، مشارکت، رقابت و شفافیت نقش اثرگذاری داشته باشند.

وی با اشاره به پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت، از رسانه ها جهت انعکاس اخبار این پروژه ها استمداد طلبید.

احقاق حقوق مطالبات مردمی در موضوع مسئولیت های اجتماعی، توقف احداث صنایع آلاینده، شبکه سازی رسانه ها در بحث مطالبات مردمی، اتمام پروژه های نیمه تمام مروبط به دهه های گذشته، وضعیت پروژه های سفر رییس جمهور به استان و استاندار به شهرستان و همچنین مشکلات‌ حوزه خبر و رسانه در شهرستان از جمله موضوعاتی بود که خبرنگاران در این نشست به آن پرداختند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا