یزدفردا: در حکمی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام سید عباس حسینی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان بافق معرفی شد.

به گزارش یزدفردا: پس از خداحافظی حجت‌الاسلام سعادت‌فر در بین خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته بافق، حجت الاسلام سید عباس حسینی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان بافق معرفی شد.

 وی، در رشته کارشناسی رشته فقه و اصول و کارشناسی ارشد رشته نهج البلاغه، در حوزه علمیه قم و دکتری تخصصی رشته علوم و معارف نهج البلاغه در دانشگاه قرآن و حدیث قم تحصیل کرده است.

 سابقه او در نگارش و تألیف شامل کتاب پرستوی مهاجر، جامعه امروز ما در کلام رسول خدا (ص)، خوشه‌ای از خرمن بزرگان، است و تألیفات آماده چاپش شامل داستان‌های مشکل‌گشا، دخترم فاطمه، در محضر علامه کاشانی و یابن آدم است.

 حجت الاسلام حسینی، همچنین سوابق اجرایی مختلفی از جمله مسئول آموزش مرکز آموزش تخصصی نهج البلاغه، مسئول برگزاری نماز در ستاد اقامه نماز حرم مطهر حضرت معصومه (س)، نماینده داخلی مجمع طلاب بافقی مقیم شهر مقدس قم، گذراندن دوره آموزش مکالمه زبان عربی در دانشگاه باقرالعلوم (ع)، گذراندن دوره آشنایی با فرقه ضاله وهابیت و شبهات آنان در موسسه در راه حق، گذراندن دوره آشنایی با کامپیوتر و برنامه‌های جانبی و کاربردی مورد نیاز، سابقه ۱۷ سال تبلیغ در مناطق مختلف کشور اعم از شهر و روستا، را در کارنامه خود دارد.

وی، در حوزه‌های صرف و نحو به صورت خصوصی در حوزه علمیه یزد، تفسیرقرآن و خانواده متعادل در اسلام ویژه فرهنگیان در مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد، درس آشنایی با نهج البلاغه، مقطع کارشناسی در دانشگاه قرآن و حدیث قم و... تدریس داشته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا