یزدفردا: فرماندار شهرستان اشکذر با تأکید بر لزوم حمایت از «طرح مردمی کشت یک میلیارد درخت» گفت: برای اجرای موفق این طرح نیاز به کمک و حمایت مردم و هم‌افزایی نهاد‌های مردمی است.

به گزارش یزدفردا: ردائی در نشست تبیین طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، ضمن قدردانی از اقدامات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد شهرستان اشکذر با عزم جدی در راستای مقابله با ایجاد صنایع آلاینده جدید تلاش می‌کند و علی‌رغم جریاناتی که برای ما درست شده است؛ با همراهی خوب مسئولان استان، اتفاقات خوبی در این خصوص برای شهرستان اشکذر در حال رخداد است.

 ردائی با اشاره به ضرورت اجرای هرچه بهتر طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، افزود: برخی از صنایع شهرستان تعهدات خود پیرامون ایجاد فضای سبز را انجام نداده‌اند و در سایه انجام این طرح، این صنایع نیز باید به اجرای طرح مذکور و انجام تعهدات خود بصورت تمام و کمال ملزم شوند.

 وی همچنین با تأکید بر لزوم حمایت از «طرح مردمی کشت یک میلیارد درخت»، ادامه داد: برای اجرای موفق این طرح نیاز به کمک و حمایت مردم و هم‌افزایی نهاد‌های مردمی است.

 گفتنی است سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور در ۲۴ مرداد سال گذشته در جریان بازدید از وزارت جهاد کشاورزی، دستور داد که طی ۴ سال آینده یک میلیارد درخت در کشور کشت شود؛ این طرح در ۱۵ اسفند سال گذشته و در روز درختکاری بصورت نمادین با کشت یک اصله نهال، در باغ ملی گیاه‌شناسی رسماً آغاز شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا