یزدفردا: استاندار یزد با اشاره به صادق الوعد بودن دولت سیزدهم، گفت: تمامی مصوبات باید در زمان مقرر اجرایی و در صورت عدم امکان اجرا دلایل آن با صداقت و شفافیت اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش یزدفردا: نشست بررسی مسائل و مشکلات 5 روستای بخش مرکزی اشکذر شامل روستاهای شمسی، همت آباد، عز آباد، شرف آباد و مهدی آباد با حضور استاندار یزد، نماینده مردم شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با تقدیر از پیگیری های مستمر مصوبات توسط فرمانداران استان و نماینده مردم شهرستان های یزد و اشکذر‌ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، گفت: این پیگیری‌ها در سطح ملی و با همراهی فرمانداران استان از وزرا و معاونین وزارت انجام و یا در قالب سفرهای مقامات به استان مصوبات پیگیری می‌شود.  

وی با اشاره به مشکلات متنوع و متعدد مردم و تلاش دهیاران و رؤسای شوراها برای رفع این مسائل، تصریح کرد: بنای قلبی تمامی مسئولان در دولت سیزدهم بر صادق الوعد بودن است.  

 دکتر فاطمی در همین راستا خاطرنشان کرد: مصوبات باید اجرایی شود و در صورت عدم امکان اجرا دلیل آن با صداقت و شفافیت مطرح شود.  

استاندار یزد در پایان با تاکید بر اجرای تمامی مصوبات در زمان مقرر خود، عنوان کرد: گزارش این اقدامات به مردم ارائه و موضوعات موردنیاز تا حد امکان اطلاع رسانی شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا