یزدفردا: آیت الله محمدرضا ناصری در جمع نمازگزاران نمازجمعه شهرستان بافق اظهار داشت: خداوند متعال را شاکر و سپاسگذار هستم که بار دیگر به بنده توفیق داد تا بتوانم در جمع شما مردم ولایتمدار و شهیدپرور بافق باشم.

به گزارش یزدفردا: نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شخصی از امام حسین علیه السلام درخواست نصحیت کرد و حضرت در جواب فرمودند: اگر خیر دنیا و آخرت را خواهان هستی رضایت خدا را بر رضایت دیگران مقدم بدار.

وی ادامه داد: اگر رضایت خدا را بر رضایت دیگران ترجیح بدهیم خداوند ما را کفایت می‌کند هر چند عده ای ناراحت یا ناراضی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: توجه به کسب رضایت الهی باعت گشایش در امور شده و دشمنی ها خنثی و برطرف خواهد شد ولی اگر رضایت دیگران را بر رضایت باریتعالی مقدم بداریم از عنایات خدا محروم خواهیم شد.

وی با اشاره به سیره امام راحل(ره) افزود: رضایت خدا سرلوحه تمامی کارهای امام خمینی(ره) بود و ایشان همواره در گفتار و اعمال خود رضایت خداوند متعال را ملاک قرار می‌داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه امام(ره) برای فوت فرزند خود اشک نریخت ولی برای درد و غم مردم اشک می‌ریخت، افزود: بعد از رضایت خدا، خدمت به مردم و بندگان خدا مورد توجه ویژه امام(ره) بود و ایشان به مردم عشق می‌ورزید.

آیت الله ناصری با انتقاد از افرادی که به دنبال کسب رضایت دشمن هستند ادامه داد: متاسفم برای کسانی که رضایت دشمن و استکبار را بر رضایت خدا ترجیح می‌دهند و به رضایت الهی توجه ای ندارند.

وی گفت: دشمن با هزینه های میلیاردی و با تبلیغات گسترده رسانه ای و با ترفندهای مختلف به دنبال شکست ملت و انقلاب اسلامی بوده ولی به علت اینکه این انقلاب الهی و خدایی است هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.

امام جمعه یزد با بیان اینکه عنایات خدا و ائمه اطهار پشتوانه این انقلاب بوده است اظهار داشت: در تمام سختی ها و حوادت از جمله هشت سال دفاع مقدس شاهد عنایات خداوند و ائمه اطهار بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار ادامه دارد افزود: دشمن می‌خواهد روحیه الهی و انقلابی ملت اسلامی ایران به ویژه نسل جوان را بگیرد و لذا به والدین و معلمان سفارش می‌کنم به دین و روحیه خداباوری بچه ها توجه بیشتری داشته باشند.

آیت الله ناصری افزود: همانطور که به خوراک و پوشاک بچه های خود توجه داریم باید به دین و عقیده آن‌ها نیز توجه داشته باشیم و نام و ذکر خدا را در تمام امور به فرزندان خود یاد بدهیم.

آیت الله ناصری در پایان ضمن آرزوی توفیق برای امام جمعه جدید شهرستان بافق بیان داشت: جهت حل مشکلات و پیشرفت استان در تمام زمینه ها کنار هم باشیم و برای سرافرازی اسلام و انقلاب سعی و کوشش داشته باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا