یزدفردا: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدفردا: نوری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اردوی راهیان پیشرفت (بازدید علمی) در شهرستان بافق برگزار شد.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق افزود: اردوی راهیان پیشرفت با هدف آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود و بازدید از اماکن علمی، زیربنایی، صنعتی، پزشکی و بهداشتی، اماکن و طرح‌های کشاورزی، اماکن تجاری و شغلی و اماکن نظامی مدنظر است.

 علی اصغر نوری تصریح کرد: اردوی راهیان پیشرفت با اهدافی همچون زمینه سازی برای شناخت و افزایش آگاهی دانش‌آموزان و فرهنگیان از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، ایجاد امید، خودباوری و تقویت اراده در فرهنگیان و دانش‌آموزان برای ساخت ایران قوی، نقش آفرینی فرهنگیان و دانش‌آموزان در ارتقای جایگاه ایران اسلامی در جامعه جهانی و خلق تمدن نوین ایرانی- اسلامی برگزار می‌شود.

 وی گفت: در همین راستا جمعی از دانشجویان شهرستان بافق با همراهی مدیریت مجتمع معدنی کوشک از این شرکت بازدید کردند. این برنامه به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق و با همکاری و همراهی بسیجیان پایگاه شهید مدنی مجتمع معدنی کوشک برگزار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا