یزدفردا: مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از راه اندازی بازی حرکتی ادونچر (Adventure) در شهربازی بافق خبر داد.

به گزارش یزدفردا: حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق گفت: بازی ادونچر که نسل جدید بازی‌های طنابی در ارتفاع است برای اجرا در شهربازی بافق در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه در فاز اول، محوطه سازی و ایجاد بخش‌های حرکتی_مهارتی دیده شده است افزود: هم اکنون فاز اول تکمیل شده و در مهرماه به بهره برداری می‌رسد.

حمیدیان با اشاره به راه اندازی بازی حرکتی مهارتی ادونچر بافق گفت: یکی از موثرترین راهکار‌های کم تحرکی در کودکان و نوجوانان استفاده از بازی‌هایی است که فعالیت بدنی را در آن‌ها افزایش دهد و علاوه بر تحرک، جذابیت و هیجان کافی هم داشته باشد.

وی با بیان اینکه تمامی استاندارد‌های لازم برای این بازی پرهیجان دیده شده است اضافه کرد: ۲ کارشناس برای آموزش مباحث ایمنی و کاربری به تهران فرستاده شده اند و شرکت پیمانکار نیز تعهد دارد تا یکسال خدمات لازم را به شهروندان ارائه دهد.

حمیدیان با اشاره به اینکه بازی حرکتی ادونچر بافق برای کودکان بالای ۱۲ سال طراحی شده است گفت: بازی حرکتی ادونچر در شهر‌های تهران، کرمان، اردبیل و ... اجرا شده است و در استان یزد نیز برای اولین بار اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در کنار سازه ادونچر، بازی‌های حرکتی و مهارتی دیگری هم که با تور و طناب است، اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ایجاد سینما هفت بعدی در فاز دوم شهربازی خبر داد و گفت: در فاز دوم ساخت سالن ۲ هزار متری برای بازی‌های داخل سالنی و اجرای مجموعه کارتینگ هم در دستور کار است که پس از بهره برداری از فاز اول اجرای آن آغاز می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا