یزدفردا: تفاهمنامه ساخت نهمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستایی شهرستان تفت بین خیر تفتی "علی اصغر مظفری‌زاده" و دانشگاه علوم پزشکی یزد به امضا رسید.

به گزارش یزدفردا: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت در نشست امضای تفاهمنامه ساخت نهمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستایی شهرستان تفت، گفت: در مدت دو سال اخیر ۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و ۳ مرکز خدمات جامع سلامت به همت خیران سلامت در شهرستان احداث شده و ۲ طرح دیگر نیز در حال احداث است.

واعظ پور در زمینه احداث پایگاه اورژانس مظفری زاده، افزود: هزینه ساخت این مرکز که در روستای "بردستان سانیج" احداث می‌شود بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اعلام شده و در مدت یک سال به اتمام خواهد رسید؛ مجموع پایگاه‌های اورژانس شهرستان تفت ۹ مورد است که از این تعداد ۸ مورد در مناطق روستایی و سخت گذر قرار دارند.

وی ادامه داد:پایگاه اورژانس مظفری زاده نیز در زمینی به وسعت ۲ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۵۰ متر ساخته می‌شود.

"علی اصغر مظفری‌زاده" نیز در این نشست، هدف از انجام این کار خیر را کمک به مردم این روستا‌های محروم، نجات جان حادثه دیدگان و بیماران اورژانسی این منطقه و زنده نگهداشتن یاد پدر خود برشمرد.

دکتر سید مهدی هاشمی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز در نشست امضای این تفاهمنامه گفت: مطمئن باشید پس از انجام این امر خیر گشایش‌های مادی و معنوی متعددی در زندگی تان پیدا خواهد شد و در طی سال‌ها و دهه‌ها، هر خدمتی به مردم ارائه شود و جان عزیزی نجات یابد، بخش عظیمی از برکت و رحمت و اجر آن شامل حال شما و پدر مرحوم تان خواهد شد.

تفت در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد و بیشترین تعداد روستا‌های استان یزد را در دل خود جای داده است؛ با توجه به ییلاقی بودن مناطق این شهرستان، ساخت پایگاه‌های اورژانس از اولویت‌های روستا‌های این شهرستان است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا