یزدفردا: در راستای ارائه خدمات آسان و ارزان قوه قضائیه بیش از ۲۰۰ سند مالکیت در دهستان دهشیر شهرستان تفت به مالکان تحویل داده شد.

به گزارش یزدفردا: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: این اسناد در راستای اجرای سند تحول و تعالی قضایی و شعار قوه قضائیه مبنی بر امید آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه و همچنین اجرای مصوبات شورای قضایی و شورای حفظ حقوق بیت المال استان صادر شده و تلاش می‌کنیم مستندسازی تمام اراضی زراعی، شهری و روستایی دهشیر تا دهه فجر انجام شود.

مهدی اقبال افزود: تلاش می‌کنیم کاداستر و مستندسازی و صدور تمام اراضی و املاک دهشیر هر چه سریعتر به پایان برسد و شاهد افزایش امنیت قضایی، بهداشت حقوقی، هویت بخشیدن به اراضی و املاک اراضی کشاورزی و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مستندسازی و تعیین تکلیف متر به متر اراضی و املاک کشور و همچنین اجرای سند تحول و تعالی قضایی باشیم. 

عضو شورای قضایی استان یزد با بیان اینکه ماموریت ویژه اداره کل ثبت اسناد و املاک علاوه بر سایر ماموریت‌ها در سال جاری، صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال سال رونق تولید است، بحث حدنگاری اراضی کشاورزی می‌تواند عامل مهمی در تحقق این موضوع و کمک به کشاورزان محترم باشد.

اقبال با بیان اینکه از امروز مستندسازی اراضی کشاورزی دهشیر هم آغاز می‌شود، اظهار امیدواری کرد تا با توجه به تسهیلات امروز و همکاری ثبت اسناد، بنیاد مسکن و دهیاری شاهد صدور تمام اراضی و املاک و تعویض اسناد دفترچه‌ای و تک برگ قدیمی منطقه تا دهه فجر باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا