یزدفردا: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق از راه اندازی کلینیک پزشکی ورزشی در بافق تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش یزدفردا: منصوریان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بافق گفت‌: با توجه به برنامه توسعه ورزشی باشگاه و برای پایش پزشکی-ورزشی ورزشکاران و کارکنان باشگاه، قرار است کلینیکی به این منظور راه اندازی شود.

 وی، افزود: قرارداد آن منعقد شده است و با کلینیک پزشکی ورزشی استان و پزشکان فدراسیون، تعاملاتی صورت گرفته است که تا یک ماه دیگر که تجهیزات این کلینیک تامین شود، تفاهم نامه نیز کامل می‌شود.

 منصوریان تصریح کرد: برای خرید تجهیزات اولیه نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان و برای تجهیز کامل و راه اندازی بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار لازم است که در حال حاضر ۳۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شده است و مابقی فازبندی می‌شود. 

 وی با اشاره به توسعه رشته فوتبال در شهرستان بافق گفت: باتوجه به اینکه فوتبال پایه به صورت برنامه ریزی شده، در شهرستان انجام می‌شود، برای فعالیت اصولی‌تر و شناسایی استعدادها، مصوب کردیم که امتیاز لیگ برتر جوانان خریداری شود. 

 وی خاطرنشان کرد: با فدراسیون فوتبال رایزنی‌ها انجام شده است که در سال آینده، یک امتیاز لیگ برتر داشته باشیم تا بازیکنان بومی و بازیکنان مستعد کشور را به کار بگیریم و این اتفاق قله‌ای برای تیم‌های پایه ما باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا