یزدفردا: نیکوکاران تفتی مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان را برای آزادی سه زندانی جرایم غیرعمد اهدا کردند.

به گزارش یزدفردا: در مراسمی، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از طرف فرزندان مرحوم مسعود منتظر برای شادی روح این مرحوم به ستاد مردمی دیه استان اهدا شد.

مرکز نیکوکاری کوثر تفت هم مبلغ ۶۵ میلیون تومان که در چهارمین جشنواره انار تفت جمع آوری شده بود، را به ستاد دیه استان اهدا کرد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر تفت و هنرمندان به دلیل برگزاری جشن گلریزان در حاشیه چهارمین جشنواره انار تفت گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های ستاد دیه استان ترویج فرهنگ کمک و انفاق و دستگیری از افرادی است که به صورت غیر عمد درگیر موضوع زندان شدند و یزد یکی از استان‌هایی است که به صورت ویژه به این موضوع میپردازد.

سید مسعود عظیمی افزود: ستاد مردمی دیه استان یزد به واسطه مردم نیکوکاری که دارد در تمام روز‌های سال و در بسیاری از مناسبت‌ها اقدام به برگزاری گلریزان می‌کند و کمک مردم در تمام این جشن‌ها و مناسبات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نشان از اعتماد بالای اهالی دارالعباده به ستاد مردمی دیه است.

در پایان این نشست با اهدای لوحی از مسئولان و نیکوکاران به واسطه برگزاری جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تقدیر به عمل آمد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا