امام جمعه بافق در بازدید 3 ساعته از دانشگاه آزاد اسلامی بافق عنوان کرد:
زیرساخت تعلیم و تربیت در دانشگاه آزاد اسلامی بافق جذاب و امیدبخش است
در سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، امام جمعه بافق از دانشگاه آزاد اسلامی بافق بازدید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید عباس حسینی در این بازدید 3 ساعته ضمن بازدید از بخشهای مختلف دانشگاه، در جریان وضعیت عملکردی کنونی این واحد دانشگاهی قرار گرفت.

امام جمعه بافق در این بازدید امکانات زیرساختی برای تعلیم و تربیت و حضور اساتید و کارمندان توانمد با درجات بالای علمی را ستود و گفت: بازدید امروز برایم جذاب و لذت بخش بود و خستگی بازدیدهای مختلف را تنم خارج کرد.
حجت الاسلام حسینی وجود کتابخانه ای با بیش از 41 هزار عنوان کتاب در کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی بافق را یکی از ثروت های شهرستان قلمداد و اظهار امیدواری کرد دانشجویان و جوانان بیش از پیش از این گنجینه بهره ببرند.

امام جمعه بافق آسیب وارده بر فضای سبز دانشگاه به خاطر خاموشی موتورچاه به دستور آب منطقه ای را موجب تاسف دانست و افزود: وجود فضای سبز در دانشگاه به منزله یک کمربند سبز و پیش گیری کننده از ورود ریزگرد و آلودگی های معدن و صنعت به شهر دارای اهمیت بالایی است که باید برای حفظ آن چاره اندیشی نمود.
حجت الاسلام حسینی همچنین در بازدید از مدارس دخترانه و پسرانه سما، مهارت ورزی در کنار تحصیل را یکی از اقدامات بسیار خوب این مدرسه قلمداد کرد و آموزش هنرهای اصیل و زنده نگه داشتن صنایع دستی در کنار خلاقیت انجام شده بر روی آن را امید بخش خواند.

 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا