یزدفردا: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان بافق با هدف تقویت و ارتقای کیفی آثار تولید رسانه‌ای آغاز به کار کرد.

به گزارش یزدفردا: «محسن نصیری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در مراسم رونمایی از پوستر این دوره از جشنواره که شب گذشته در سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان این که دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان در ۱۱ قالب و سه محور برگزار می‌شود، گفت: محورهای شهرستانی این دوره از جشنواره شامل تعلیم و تربیت، جمعیت، مهاجرت، بهداشت و سلامت و محیط زیست است که در قالبهای گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

وی در مورد محورهای ملی این دوره جشنواره نیز بیان کرد: شعار سال، جهاد، تبیین پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله این محورهاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق افزود: البته دو محور ویژه نیز برای استان نیز در نظر گرفته شده که شامل «فرزند آوری و جمعیت» و «آب» است.

وی در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت جهاد تبیین هم اظهار کرد: رسانه‌ها در تغییر و تحولات جامعه و جریان‌سازی در اتفاقات جامعه اثرگذار هستند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نیز به خوبی در نشر ارزش‌های انقلاب نقش‌آفرینی کرده‌اند.

نصیری با بیان این که دشمن در حوزه رسانه و فضای مجازی سرمایه‌گذاری کرده و مبارزه خود در این حوزه‌ها را از مدت‌ها پیش آغاز کرده است، اظهار کرد: خط مقدم این مبارزه رسانه‌ها هستند زیرا رسانه‌ها اندیشه‌ساز هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری جشنواره‌هایی نظیر جشنواره ابوذر، بتوان جبهه واحدی برای معرفی دستاوردهای انقلاب شکل داد و تقویت کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره تا ۳۰ آذرماه تعیین شده است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از پوستر دومین دوره جشنواره رونمایی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا