یزدفردا: فرمانده انتظامی عنبرآباد با اشاره به اینکه بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی، یک فرد ۴۷ ساله جان باخت، گفت: عاملان دخیل در این واقعه بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ رضا فیروزبخت امروز ۱۳ آذرماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان عنبرآباد، به سرعت در محل حاضر و متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی، گلوله به یک مرد جوان اصابت و باعث مرگ وی شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا ماموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی اظهار کرد: تیراندازی در مراسم جشن از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی شده که در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم به هیچ عنوان در مراسم مختلف اقدام به تیراندازی نکنند تا کم کم این رسم غلط کاملاً برچیده و اقدامات شادی بخش دیگر جایگزین آن شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا