یزدفردا: جبلی: «تا زمانی که «جومونگ» و «یوسف پیامبر» مخاطب داشته باشند باز هم پخش می‌کنیم.»

راضیه حسینی: مسلم است که احترام به نظر مخاطب یکی از قوانین صدا و سیماست. در این چند سال اخیر که به مراتب بیشتر شاهد احترام به نظر مخاطب بودیم؛ این موضوع از برنامه‌هایی که در شبکه‌های مختلف پخش می‌شود کاملاً مشخص است.

سال‌ها بود مردم تقاضا میکردند از جناب آقای مهران رجبی بیش از پیش استفاده شود. بسیاری شاکی بودند که چرا از قابلیت ایشان در عرصه‌ی مجری‌گری استفاده نمی‌شود، ولی متأسفانه مدیران پیشین اصلاً توجهی به خواست و نظر مردم نداشتند و مدام برنامه‌های بی‌خودی مثل نود، کتاب‌باز و… را روی آنتن می‌بردند.

آقای رئیس، کاش مصاحبه‌ای هم تنگ نظرتان را جع به پخش جومونگ می‌گذاشتید که مردم کاملاً درک کنند شما تا چه حد به نظر مخاطبان اهمیت می‌دهید. البته هنوز هم دیر نشده است، می‌توانید به میان مردم بروید و از آن‌ها راجع به این سریال‌ها نظرسنجی کنید، درست است که خیلی اهل اثبات خودتان نیستید، ولی گاهی لازم است مردم متوجه شوند شما چقدر به فکرشان هستید.

وقتی مصاحبه را ببینند و از استقبال کم‌نظیر هموطنان از جومونگ مطلع شوند، متوجه می‌شوند که همیشه حق با شماست و این مردمند که با سلیقه‌شان برنامه‌های صدا و سیما را می‌سازند، نه عوامل و مدیران و مسئولان. وقتی مردم همگی می‌خواهند باز هم یوسف پیامبر پخش شود و برای دیدن فیلم جومونگ تخمه شور می‌خرند، چطور مسئولان بروند فیلم‌های روز و غیر تکراری پخش کنند؟

وقتی مردم دل‌شان مهران رجبی می‌خواهد نه شخص دیگر، چطور مدیران بروند مجریان معرف و باتجربه بیاورند؟

معلوم است که کلی فیلم وسریال به روز، روی دست مسئولان صدا و سیما باد کرده است، فقط به این خاطر که به نظر مخاطب اهمیت می‌دهند و نمی‌خواهند توی ذوق مردم بزنند.

آن‌ها با صبر و حوصله، حتی برای بار هزارم هم جومونگ را پخش خواهند کرد و هیچ اعتراضی نمی‌کنند، چون همیشه مردم برای‌شان اولویت اول را دارند. همیشه می‌خواهند مردم راضی باشند.

لبخند رضایت ما برای‌شان از همه چیز مهم‌تر است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا