یزدفردا: فارس: «برخی به دنبال پاشیدن بذر ناامیدی در بین جوانان هستند تا با ترساندن‌شان از فقر، آن‌ها را از ازدواج و فرزندآوری دور کنند. نمونه‌های زیادی وجود دارد که در خانواده‌های بسیار فقیر بزرگ شدند ولی به موفقیت رسیدند.»

راضیه حسینی: اصلاً هرچه فقیرتر موفق‌تر. جوانان در شرف ازدواج و متأهل‌ها، اگر می‌خواهید فرزندان موفقی داشته باشید سعی کنید تا می‌توانید فقیر باشید. دختران جوان، در انتخاب همسر دقت کنید.

اگر کسی به خواستگاری‌تان آمد که خانه و ماشین و شغل مناسب داشت، به هیچ وجه قبول نکنید، ترجیحاً به کسی جواب مثبت بدهید که موجودی حساب بانکی‌اش منفی است و آه در بساط ندارد.

اگر می‌خواهید در آینده فرزندتان رونالدو شود، باید محیط را برایش فراهم کنید. همین رونالدو اگر در خانواده‌ی پولدار متولد می‌شد، نهایتاً یک پشت کنکوری ازش درمی‌آمد، ولی حالا تبدیل به اسطوره شده است. فقط و فقط به‌خاطر محیط مناسبی که در آن زندگی کرد.

ما باید از مسئولان کشورمان به صورت ویژه تشکر کنیم که برای فراهم شدن محیط رونالدوپرور شبانه‌روز در تلاشند. کمی همت مردم را می‌خواهد که دیگر همه چیز حل شود.

اگر به قول آقای فارس، مردم نترسند و تند تند بچه بیاورند، اوضاع خیلی بهتر از این می‌شود. اگر زوج‌های جوان راه را اشتباه نروند و پی امنیت شغلی و مالی نباشند، می‌توانیم امیدوار باشیم در آینده، مملکت به قدری رونالدو داشته باشد که بتواند صادر کند. به کجا؟ عربستان. کشوری که واقعاً در این زمینه ناتوان است.

مطمئن باشید امکان ندارد در خانواده‌هایی که دغدغه‌ی نان شب ندارند، هیچ پدیده‌ای رشد کند. تا زمانی که از نداری و گرسنگی کلیه‌ی اجداد خانواده جلوی چشم‌شان نیامده باشد، فوران نبوغ اتفاق نمی‌افتد. تا وقتی مسئولان، ظالمانه پی مرفه کردن مردم باشند، هیچ موفقیتی در خانواده‌ها اتفاق نمی‌افتد.

لطفاً پا به پای مسئولان تلاش کنید تا از این هم بی‌پول‌تر شوید. اگر آینده‌ی فرزندان‌تان برای‌تان مهم است هر چه پول درمی‌آورید به اختلاس‌کنندگان هدیه دهید. بگذارید بچه‌های آنها بدبخت شوند و فرزندان شما موفق. اصلاً چه کاری است، قبل از رسیدن پول به دست مردم، اختلاس‌کنندگان خودشان بی‌زحمت همه را بالا بکشند و رویش هم یک چای دبش نوش جان کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا