یزدفردا: رئیس شورای اسلامی شهر اردکان با تاکید بر این که دانشگاه و شهر نباید دو جزیره جدا از هم باشند، خواستار استفاده از ظرفیت دانشگاهیان در حوزه‌های مختلف مدیریت شهر شد.

به گزارش یزدفردا: مسعود نوریان‌اردکانی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در نشست شورای شهر اردکان که با حضور هیأت رئیسه دانشگاه، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از دانشجویان دانشگاه اردکان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه باید مدیرآفرین، سرنوشت‌ساز و نقش مهمی در آموزش، تولید و ترویج علم و پرورش نسلی خلاق دارا باشد.

وی با بیان این که شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مسائل و مشکلات شهری را با نگاه علمی حل و فصل کند، خاطر نشان کرد: دانشگاه و شهر نباید دو جزیره جدا از هم باشند و قطعاً به واسطه برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها می‌توانیم از ظرفیت دانشگاهیان و دانشجویان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم و از این طریق به اهداف مهمی چون کاهش هزینه‌های مدیریت شهری، کاهش مشکلات شهری و همچنین مدیریت صحیح‌تر این شهر مهاجرپذیر دست یابیم.

رئیس شورای شهر اردکان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به واکنش شورا در پی برخی تصمیمات گذشته که قصد داشت سلامت مردم و منطقه را به مخاطره اندازد، بیان کرد: شورای شهر همچنان وفادار به مردم و بر تصمیم و اراده قبلی خود در مقابل برخی شیطنت‌ها می‌باشد.

نوریان‌ در پایان تصریح کرد: آلایندگی و سلامت جزو مطالبات جدی بوده و هست و اصلاح فرایندهای واحدهای آلاینده مورد انتظار است ولی استفاده ابزاری از آن برای این ایام و موج‌سواری از این موضوع به‌ویژه از سوی برخی افراد قابل تامل است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا