یزدفردا: ششمین مجمع عالی بسیجیان شهرستان بافق با حضور اقشار مختلف بسیج در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: ۶ کارگروه و یک هیئت اندیشه ورز بسیج شهرستان، عملکرد یک ساله خود را در این مجمع ارائه دادند. 

سرهنگ محسن نصیری افزود: امیدوار هستیم با وجود این کارگروه‌ها، بتوانیم قدمی در حل مشکلات شهرستان برداریم و از مسئولان درخواست داریم از ظرفیت این کارگروه‌ها استفاده کنند.

او تصریح کرد: این شش کارگروه در موضوعاتی از جمله زنان و خانواده، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، تربیت و آموزش عالی شهرستان و هیئت اندیشه ورز نیز در موضوع رسانه، فعالیت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق تأکید کرد: هر کارگروه بین ۱۰ تا ۱۵ نفر عضو دارد که این اعضا از بین نخبگان شهرستان اتخاذ شدند. 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این آیین گفت: تجربه ثابت کرده که هر جا امور به مردم واگذار شده، موفقیت به دست آمده است.

سردار حسین زارع کمالی ادامه داد: هیات‌های اندیشه‌ورز به منظور تحقق اهداف انقلاب اسلامی با همکاری نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج و همراهی نخبگان تقویت شوند.

وی بیان کرد: اثربخشی گروه‌های اندیشه ورز بسیج در گرو محیط شناسی آینده و تصمیم گیری نسبت به زمان آن است.

فرمانده سپاه الغدیر استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اهمیت اصل مشارکت در حوزه انتخابات، تأکید کرد: افزایش مشارکت در رویداد‌های ملی، نظیر مشارکت در انتخابات به عزمی جهادی و همه جانبه نیاز دارد.

همچنین در این مراسم از ۲ سامانه سامر، اولین رسانه ارتباط الکترونیک مردم با رسانه‌ها و سامانه رصد، اولین سامانه ارتباط الکترونیک رسانه‌ها با مسئولان ذیل بسیج رسانه شهرستان رونمایی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا