همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ۳۲ طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی، ورزشی و آموزشی با حضور معاون استاندار یزد و جمعی از مسؤولان بهاباد افتتاح و بهره‌برداری شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح ۳۲ طرح عمرانی و خدماتی بهاباد به مناسبت دهه فجر بر اهمیت خدمت به مردم و ایجاد زیرساخت در بخش‌های مختلف با همکاری خیران و پیگیری مسؤولان در شهرستان و استان تاکید کرد.

علی‌اکبر عزیزی عنوان کرد: کار برای مردم و خدمت به آحاد جامعه یک رسالت ملی و انقلابی است و تاکنون در شهرستان بهاباد اقدامات خوبی در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و خدماتی صورت گرفته است.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب افزود: دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت خوبی است تا برکات نظام در بخش‌های مختلف به مردم و جوانان منعکس شود تا بدانند که همه در قبال جامعه مسؤول هستیم.

عزیزی ادامه داد: این انقلاب ارزشمند نقطه رهایی ملت ایران از یوغ استبداد داخلی و استعمار خارجی است و به یمن و برکت نظام اسلامی هر سال در دهه فرخنده فجر پروژه‌های جدید مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان در صدد نا امید کردن و بی اعتمادسازی مردم به مسؤولان هستند، تنها راهکار خنثی کردن نقشه دشمنان خدمت بی منت و شیرین کردن ذائقه مردم از خدمات نظام است.

معاون استاندار یزد افزود: این طرح‌ها شامل فاز اول مجتمع آبرسانی امام علی(ع) بهاباد، افتتاح مجتمع خدمات رفاهی ابویی، افتتاح سه طرح زمین چمن مصنوعی در مدارس، افتتاح دارالقرآن امام جعفر صادق(ع) بهاباد و مرکز سالمندان بهاباد است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا