یزدفردا: مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، از ثبت رکورد تولید ۱۷ هزار و ۷۱۲ تن کنسانتره در روز خبر داد.

به گزارش یزدفردا: مجتبی حمیدیان گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سال مهار تورم و رشد تولید، با برنامه ریزی‌های دقیق و منسجم، موفق به ثبت رکورد تولید ۱۷ هزار و ۷۱۲ تن کنسانتره در روز شد که این میزان تولید بالاترین میزان تولید از زمان فعالیت کارخانه کنسانتره است.

وی افزود: میانگین تولید روزانه در هفته قبل از رکورد، ۱۵ هزار و ۹۰ تن بوده که این میزان در هفته‌ای که رکورد در آن ثبت شده به ۱۶ هزار و ۷۳۴ تن رسیده است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن تصریح کرد: پیش از این، بالاترین رکورد تولید کنسانتره روزانه به میزان ۱۷ هزار و ۸۱ تن در سوم آبان سال ۹۸ به ثبت رسیده بود.

حمیدیان، به برخی از فعالیت‌های شاخص کارخانه کنسانتره در به ثمر رسیدن این میزان از تولید اشاره کرد و گفت: حفظ و افزایش تولید از نظر کمی و کیفی، تامین خوراک با کیفیت با وجود شرایط سخت تامین سنگ، بالابردن انگیزه در کار و... از جمله فعالیت‌هایی است که موجب افزایش میزان تولید کنسانتره در شرکت سنگ آهن شده است.

وی، با اشاره به تلاش همکاران در تمامی بخش‌های شرکت اظهار کرد: معاونت معدنی در تامین سنگ، معاونت‌های فنی، مالی و بازرگانی در تامین قطعات و معاونت منابع انسانی در حمایت از پرسنل، تلاشی قابل تقدیر انجام داده اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا