یزدفردا: در اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک که از ۱۷ بهمن آغاز شده و تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد، خانواده‌های دهک‌های یک تا هفت برای خرید یازده قلم کالای اساسی یارانه تشویقی می‌گیرند.

به گزارش یزدفردا: مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت:طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک، طرحی با هدف حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار‌های یارانه بگیر است. 

زینل پور افزود: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۷ بهمن همزمان با سراسر کشور در استان یزد شروع شده و در این طرح ۱۱ قلم کالای اساسی بر اساس قیمت مبنای سال ۱۴۰۱ در اختیار سرپرست خانوار‌های دهک‌های ۱ تا ۷ قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مجموع ارزش سبد غذایی ۷۴۳ هزارتومان است که دهک‌های ۱ تا ۷ درصورت خرید از اقلام ۱۱ گانه از ۲۲۰ هزارتومان تخفیف مشوق این طرح استفاده می‌کنند و مجموع اقلام ۱۱ گانه را در قالب ۵۲۳ هزارتومان خریداری می‌کنند. 

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت:اقلام این طرح در کلیه فروشگاه‌هایی که عضو شبکه ملی اعتبار هستند، قابل تهیه و خریداری است و مهلت خرید دراین طرح تا ۱۶ اسفند است و افراد مشمول می‌توانند خرید خود را مدیریت کنند و در طول یکماه خرید خود را انجام دهند.

زینل پور افزود: این طرح تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد و ماهیانه در تاریخ ۱۷ هرماه کارت یارانه سرپرست خانواده‌های مشمول این طرح شارژ می‌شود.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت:در این طرح کلیه اقلام ۱۱ گانه به نسبت وزن مشخص شده باید در اختیار خریداران قرار گیرد و در غیر این صورت اگر تخلفی در نحوه ثبت اقلام اتفاق بیافتد یا مبلغ واریز شده با مبلغ عرضه شده همخوانی نداشته باشد، دستگاه کارتخوان آن فروشگاه غیر فعال می‌شود و امکان ارائه کالابرگ برای آنها وجود ندارد.

زینل پور گفت: این طرح به مناسبت دهه فجر به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان شارژ شده و در صورتی که طی این یکماه افراد خرید را انجام ندهند اعتبار کارت شان صفر می‌شود.

ماکارونی، برنج، حبوبات، گوشت منجمد گوساله، ماست، شیر، پنیر، روغن، مرغ، تخم مرغ، قند و شکر از اقلام ۱۱ گانه این طرح هستند و متقاضیان با نصب اپلیکیشن شما (شبکه ملی اعتبار) از قسمت فروشگاه‌ها می‌توانند با لیست فروشگاه‌های مشمول این طرح آشنا شوند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا