یزدفردا: رئیس هئیت اجرایی انتخابات میبد: حضور پررنگ نامزد‌ها در میدان انتخابات درحوزه انتخابیه تفت و میبد زمینه مناسبی برای فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش یزدفردا: سیدجمال سجادی پور گفت: امروز دشمنان ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی چشمشان به صحنه حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رای دوخته شده است تا تصویری خالی از جمعیت را در رسانه‌های خود نمایش دهند.

سجادی پور تصریح کرد:، اما همانطور که در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه آفرینی ملت ایران آنها را مایوس کرد، در انتخابات ۱۱ اسفند هم تمام آرزوهایشان به یاس تبدیل خواهد شد.

وی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را مایه امنیت و اقتدار و عزت کشور خواند و گفت: نتیجه انتخابات پیروزی ملت ایران است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات میبد در ادامه بر قانون مداری نامزد‌های این دوره گفت: برای برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت حداکثری، نامزد‌ها به قوانین انتخابات پایبند باشند و طرفدران خود را در این زمینه مدیریت کنند.

 فرماندار میبد هرگونه بی قانونی در صحنه انتخابات را مردود دانست و افزود: حفظ امنیت و آرامش عمومی در شرایط انتخابات ضروری است و همه موظف به رعایت قوانین برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی هستند.

سجادی پور گفت: ۵۴ نفر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفت و میبد با هم دیگر رقابت میکنند که از این تعداد ۲ نفر خانم هستند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا