یزدفردا: رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور با بیان اینکه بازگرداندن اموال بابک زنجانی به کشور خبر خوبی قبل از انتخابات و شب عید برای مردم بود گفت: این خبر حتماً در معادلات اقتصادی تاثیر مثبتی دارد.

به گزارش یزدفردا: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان، ضمن اشاره به شناسایی و انتقال اموال بابک زنجانی به کشور گفت: این پرونده از پرونده‌هایی است که ۱۰ سال مطرح است و با هماهنگی قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی پیگیری شد.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: پرونده بابک زنجانی در حالی به این مرحله رسیده که بسیاری تصور می‌کردند انجام نمی‌شود، اما اینک اموالی که طلب بیت‌المال بود برگردانده شده است.

وی با بیان اینکه اموال بیت‌المال با تدبیر خوب قوه قضائیه و هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعات سپاه به بیت المال برگشت داده شد گفت: این موضوع خبر خوبی قبل از انتخابات و شب عید برای مردم بود حتماً در معادلات اقتصادی تأثیر مثبتی خواهد داشت.

درویشیان با اشاره به آثار این موضوع در جامعه اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با هیچکس تعارف ندارد و به هر قیمتی شده حقوق بیت‌المال به مردم بر خواهد گشت و این اطمینان را به جامعه و مردم می‌دهد که دولت، قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی به وظایف خود در دفاع از مردم عمل می‌کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا