یزدفردا: رییس شورای اسلامی شهر اردکان در اعتراض به تصمیمات مرکز استان با انتشار متن زیر خبر از استعفای خود از ریاست شورای شهر داده است.

به گزارش یزدفردا: متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همشهریان ارجمند

مردم شریف اردکان!

رخدادهای این روزها و جبهه گیری ها و جفاها و بهانه های واهی و خط و نشان هایی که از سوی برخی مرکز نشینان در حق اردکان عزیز می شود، من را با این پرسش اساسی روبرو کرده که آیا ماندن در جایگاهی که با رای و خواست مردم این شهر به دست آمده، به قیمت سکوت در برابر این ناملایمات، روا و به جاست؟ 

آیا نشستن بر صندلی ریاست شورای شهر اردکان- که البته در جای خود مایه افتخار است- بی آنکه بتوان در برابر مواضع برخی تصمیم گیران استانی و کشوری، که در برابر حق قانونی این مردم، ایستادگی می کنند و به گونه ای رفتار می نمایند که هر انسان دوستدار اردکان را با نگرانی مواجه می سازند، شایسته است؟

من که همواره به عهد خود با مردم اردکان بر سر دفاع از منافع عمومی این شهرستان تا آخرین توان پایبند بوده ام، باید اکنون به روشنی به شما همشهریان عزیزم بگویم که آنچه این روزها بر اردکان از مسیر برخی جفاها  ونگاه ها میگذرد،  به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و آنچه می بینم با رای زنی و سکوت و گفتمان قابل حل نیست.

از این فرصت استفاده می کنم و با صدایی رسا و وجدانی آسوده و قلبی سرشار از عشق به اردکان و مردمان رشید این دیار، از همه آنانیکه این روزها در برابر مقابل حق قانونی این مردم ایستاده اند و یا قانون را دستمایه یکّه تازیهای خویش قرار داده اند، می پرسم که تا چه زمانی می خواهید به این رفتار کینه توزانه نسبت به مردم اردکان ادامه دهید؟ 

آیا فکر نمی کنید چنین تصمیماتی که هیچ توجیه منطقی و خردورزانه ای در پشت آنها نیست،  تا چه حد می تواند به جمهوریت این نظام مقدس خدشه وارد نماید و به اعتماد مردم لطمه بزند و آنان را ناامید سازد؟

اکنون ، هم صدا با مردم عزیز اردکان و در راستای اعتراض به این روند نادرست و حق کُشی آشکار، از سمت ریاست شورای شهر اردکان استعفاء داده و در کنار همشهریان عزیزم خواهم ایستاد.

بدون شک، آنچه مسلم است این است که، حق گرفتنی است(با هر توان و...)

مسعود نوریان اردکانی

۱۷ اسفند ۱۴۰۲

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا