بسم الله قاسم جبارین 

سلام علیکم 

با توجه به توضیحات روابط عمومی استانداری یزد نکات ذیل قابل تحمل می باشد: 

1- طبق فرموده شما کل صنایع بزرگ تولیدی در دشت عقدا مهریز تعهدات اجتماعیشان باید در کل محور هزینه شود، طبق برنامه توسعه ششم 1 درصد فروش به عنوان عوارض آلایندگی به خزانه استانداری واریز می شود و با توجه به جمعیت بین کلیه شهرها تقسیم می شود که این قانون خود جای خیلی بحث دارد، آیا فولاد آلیاژی یزد هم جزوء این مورد می شود؟ 

چرا میزان دریافتی استانداری بابت این قانون و قانون مالیات بر ارزش افزوده و میزان تعلق گرفته به اردکان را شفاف به مردم اعلام نمی کنید؟ 

چرا تعهدات اجتماعی معدن و کارخانه انرژی اتمی که در این دشت نیستند به شما تعلق گرفته؟ و مردم بخش خرانق حتی یک بیمارستان درست حسابی ندارند؟ 

درمورد نفت چه قیاس مع الفارقی، سرمایه ملی رو با کارخانه ها یکی میدانید؟  

2- اینکه فرموده اید بخش اعظمی از مسئولیت های اجتماعی در شهرستان اردکان هزینه شده، خوب چقدر مهاجرت بخاطر صنایع به این شهرستان صورت گرفته است؟ پس اگر صنایع کاری کرده اند برای پرسنل خود کرده اند. کدوم مجتمع تفریحی که ما ندیده ایم که شما بیان می کنید مجتمع ها؟ آیا بیمارستانی مجهیز در اردکان ساخته شده؟ آیا بیمارستانی در بخش های عقدا و خرانق ساخته شده است؟  

3- ورزشگاه مدرن اردکان به نام سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد، این هم از دست دوستان مرکز نشین در رفته مگر صوت جلسه شورای شهر یزد فراموشتان شده است؟ که دوستان از این گله داشتند چرا در اردکان این ورزشگاه ساخته شده است؟ 

خدا رحمت کند آیت الله خاتمی (ره) امام جمعه فقید یزد و سخن پر معنای ایشان که الان خیلی قابل درک می باشد. 

و من الله توفیق  

جوان مطالبه گر اردکانی

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا