یزدفردا: رئیس پلیس راه استان یزد با اعلام وقوع ۴ تصادف منجر به فوت و ۵۸ تصادف جرحی در بازه زمانی شروع سفرهای نوروزی در استان گفت: تصادفات نسبت‌ به‌ سال قبل ۴۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ «رحیم حاجی ده‌آبادی» در خصوص آخرین آمار حوادث ترافیکی سفرهای نوروزی در محورهای مواصلاتی استان گفت: در بازه زمانی شروع سفرهای نوروزی یعنی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا اول فروردین ۱۴۰۳ تعداد چهار تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی و شریانی استان یزد اتفاق افتاده است.  

وی با بیان این که در این بازه زمانی نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد کاهش تصادفات را داشته‌ایم افزود: همچنین ۵۸ تصادف جرحی نیز در بازه زمانی شروع سفرهای نوروزی در محور های استان ثبت شده است.  

ده‌آبادی در خصوص تفکیک محورها براساس تصادفات رخ داده گفت: محور مواصلاتی شیراز به یزد و بالعکس با دوفوتی، یزد به هرات و نایین به اردکان هرکدام با یک فوتی سه محور تصادفات مرگبار طی این بازه زمانی بوده است.

رئیس پلیس راه استان عمده دلایل بروز این حوادث را واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد و افزود: محورهای مواصلاتی شیراز به یزد و بالعکس با دوفوتی، یزد به هرات با یک فوتی و نایین به اردکان با یک فوتی سه محور تصادفات مرگبار طی این بازه زمانی بوده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا