فرماندار مهريز: روحيه بسيجي مهم‌ترين ارزش دفاع مقدس براي جامعه اسلامي بود‌


یزدفردا : فرماندار شهرستان مهريز كسب روحيه بسيجي را مهم‌ترين و كاربردي‌ترين ارزش و پيامد دفاع مقدس براي جامعه اسلامي برشمرد.

به گزارش یزدفردا، احمدعلي زارع‌زاده ظهر امروز در همايش سربازان سپاه پاسداران، نيروي انتظامي و ارتش جمهوري اسلامي ايران مستقر در شهرستان مهريز اظهار داشت: عناصر اصلي ميدان نبرد كه باعث پيروزي حق عليه باطل شدند، شجاعت، فداكاري، قناعت، خودفراموشي و خداخواهي رزمندگان اسلام بود.
وي خاطرنشان كرد: اعتقاد ديني و علاقه به رهبري انقلاب و اخلاص، ايثار و عشق به لقاالله و شهادت‌طلبي و عزم استوار و شوق شركت در جهاد في سبيل‌الله، وجه اشتراك نيروهاي نظامي بود.
زارع‌زاده بيان داشت: اين وجه اشتراك نيروهاي بسيجي با الهام از پيام عاشورا «هيهات من الذله» آينه ابهت قدرت را شكستند و با خون خود شجره طيبه انقلاب را آبياري كردند و با صدور پيام انقلاب به جهانيان در حقانيت و استواري آن كوشيدند.
فرماندار مهريز با اشاره به اينكه روحيه بسيجي برجسته‌ترين، مهم‌ترين و كاربردي‌ترين ارزش به‌جاي مانده از دوران جنگ تحميلي است، اظهار داشت: اين ارزش مي‌تواند قوام، استمرار و پويايي انقلاب اسلامي ايران را حفظ كند.
وي بيان داشت: رزمندگان اسلام با تاثي از سيره رسول اكرم (ص) و حادثه عاشورا و كربلا، چهره حقيقي اسلام را براي جهانيان نمايان ساختند.
در ادامه اين همايش تعدادي از فرماندهان بسيجي دوران دفاع مقدس به بيان خاطرات خويش پرداختند.
در پايان همايش همچنين از سربازاني كه در برنامه‌هاي جانبي اين همايش شركت كرده بودند، با اهداي هدايايي تجليل شد.
شهرستان مهريز با جمعيت 45 هزار نفري در 45 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده است.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا