یزدفردا: شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان یزد در حمایت از قانون حفظ حریم عفاف و حجاب پیامی صادر کرد.

به گزارش یزدفردا: شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان یزد ضمن حمایت از قانون حفظ حریم عفاف و حجاب افزود: ضمن قدردانی و سپاس از اقدام فوری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و استان یزد، در راستای اجرای این قانون اعلام می‌دارد، تلاش شبانه‌روزی دشمن و نقشه‌های شوم نظام سلطه در جنگ ترکیبی علیه دین و فرهنگ و اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران برای همگان مبرهن و آشکاربوده و جایی برای تعلل و تردید در این راستا باقی نگذاشته است. 

این شورا افزود: به همین منظور، حرکت قاطعانه و فوری همه دستگاه‌های متولی و مسئول در تمام کشور خصوصا استان را خواستاریم تا با ایجاد عزم همگانی و همت مضاعف به برنامه‌ریزی دقیق و راهبردی پرداخته، در این راه فرصت را از دست ندهند و در امر اجرای قانون حجاب و مبارزه با هرگونه ولنگاری فرهنگی که منجر به هزاران آسیب اجتماعی و سست کردن بنیاد مقدس خانواده می‌شود همت نمایند. 

در ادامه این پیام آمده است: شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان بیان می‌دارد که برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده و یقینا کوتاهی، اهمال، تردید، دودلی و خدایی ناکرده بی توجهی‌های دستگاه‌های مسئول را نسبت به اجرای حکم شرعی و قانونی حجاب را بر نمی‌تابد و آمادگی خود را در جهت همکاری در ابعاد مختلف خصوصا جهاد تبیین و وفرهنگ سازی، اعلام و در راستای اجرایی سازی این امر تلاش شبانه روزی خواهد نمود.

این شورا اظهار داشت: در پایان از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندارمحترم، مدیر کل محترم دادگستری، دادستان محترم استان، فرماندهی ولایتمدار نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های متولی تقاضای ورود فوری، برخورد قاطع، منسجم و ادامه‌دار در این مسئله دینی و قانونی را خواهانیم. باشد که ضمن شکست نقشه‌های شوم دشمن، شاهد رشد، تعالی و بالندگی خانواده‌های عزیز سرزمین مان باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا