یزدفردا: رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: آل سعود در راستای اصلاح برنامه درسی مدارس، موضوع یهودیان صهیونیست را رکن اصلی قرار داد و آیات قرآنی درباره جنایات یهودیان را حذف کرد.

به گزارش یزدفردا: «سید عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز شنبه در سخنانی با اشاره به حذف مطالب درسی مربوط به جنایات یهودیان در قرآن کریم گفت: آل سعود بیش از آنکه به قرآن کریم احترام بگذارد، برای یهودیان صهیونیست احترام قائل است.

وی افزود: سعودی‌ ها به جایی رسیدند که آیات قرآنی را که درباره جنایات یهودیان سخن می‌گوید و آنان را رسوا می‌کند، حذف می‌کنند. آنان حتی بدون هیچ خجالتی، به یهودیان صهیونیست بیشتر احترام می‌گذارند تا به قرآن کریم.

وی گفت: آل سعود در راستای اصلاح برنامه درسی مدارس، موضوع یهودیان صهیونیست را رکن اصلی قرار داد و آیات قرآنی درباره جنایات یهودیان را حذف کرده است.

سید الحوثی تصریح کرد: یکی از سران سعودی گفته است اسرائیل، هم‌پیمان آینده عربستان است؛ این در حالی است که ما شاهد دشمنی روزافزون رژیم صهیونیستی با اسلام و مسلمانان هستیم.

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد امارات نیز مانند عربستان، شیوه‌های آموزشی خود را تغییر داده که مبتنی بر دوستی با رژیم صهیونیستی است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا