یزدفردا: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از وصول جریمه ۱۲ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان سیرجان خبر داد.

به گزارش یزدفردا: ارسلان میری امروز سوم اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: پرونده حمل ۲۹ هزار لیتر نفت گاز به ارزش هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

وی افزود: پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی محرز و علاوه بر ضبط فرآورده کشف شده، متخلف ردیف اول به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش سوخت‌های کشف شده محکوم شد.

میری بیان کرد: شعبه هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت‌های کشف شده به جای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را جمعاً به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال جزای نقدی و متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان بیان کرد: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام، ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال جریمه وصول شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا