یزدفردا: در نشست شهردار یزد با مدیرکل راه و شهرسازی استان درخصوص تأمین سرانه‌های ورزشی، آموزشی و همچنین فضای سبز برخی از نقاط شهر یزد بحث و تصمیم گیری شد.

به گزارش یزدفردا: ابوالقاسم محی الدینی درخصوص نشست با احسان خواجه رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان، گفت: در این جلسه درباره سرانه‌هایی که به دلایلی در سال‌های اخیر در برخی از مناطق شهری از جمله شهرک دانشگاه امامشهر، مسکن‌های مهر، خیابان هجرت، شهرک ولی عصر (عج) در بلوار جانباز و نقاط دیگر أخذ نگردیده بود، تصمیم گیری شد.

شهردار یزد افزود: مقرر شد تخصیص این سرانه‌ها از محل برخی از زمین‌هایی که در اختیار دولت است، انجام گیرد تا مشکلات شهروندان در این خصوص کمبود فضا‌های ذکر شده، مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از نقاط شهر نیز نیاز به تأمین ۱۰ درصد سهم شهرداری دارد که این اتفاق رقم خورد، تصریح کرد: امیدواریم با تأمین ۱۰ درصد سهم شهرداری بتوانیم نسبت به آزادسازی‌های مورد نیاز در سطح شهر اقدام کنیم.

محی الدینی درباره تفاهم نامه صورت گرفته شهرداری با استانداری در سال ۱۴۰۰ گفت: مقرر شد زمین ۱۰ هکتاری در محله پردیسان و مجاورت فرودگاه یزد که قبلاً در اختیار ستاد مدیریت بحران استان بود، برای احداث بوستان و فضای سبز و همچنین احداث کاربری‌های مدیریت بحران در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

شهردار یزد اظهار داشت: به محض واگذاری زمین ۱۰ هکتاری از سوی اداره راه و شهرسازی، روند عملیات اجرایی احداث بوستان آغاز می‌شود تا شهروندان محله پردیسان از این ظرفیت استفاده کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا