یزدفردا: بخشدار شهداد گفت: روز گذشته در پی وقوع سیلاب در روستای پشوئیه، شبکه آب و برق دچار مشکل و قنات روستا تخریب شده، همچنین در روستای جهر نیز شاهد وقوع سیلاب بودیم.

به گزارش یزدفردا: محسن محمدی با اشاره به آغاز بارندگی‌ها از روز گذشته در بخش شهداد شهرستان کرمان با اشاره به طغیان رودخانه‌های فصلی در چند نقطه افزود: با طغیان رودخانه در مسیر ورودی روستا، این منطقه مسدود و باعث ایجاد مشکل در شبکه آب و برق شده بود.

محمدی بیان کرد: در حال حاضر برق روستای پشوئیه وصل و مردم آب آشامیدنی دارند اما قنات روستا دچار خسارت شده و مردم خواستار تسریع در بازسازی آن هستند.

بخشدار شهداد با اشاره به آماده‌باش تمام دستگاه‌های خدماتی، امدادی، کمک‌رسان و بسیج گفت: یک تانکر ۲۰‌ هزار لیتری آب آشامیدنی به روستای پشوئیه ارسال شده است.

وی افزود: با صدور هشدار هواشناسی، ماشین آلات عمرانی در همه روستاهای در مسیر سیل مستقر شده بود که سیلاب روستای پشوئیه نیز به طرف رودخانه و مقدار کمی به سمت خیابان اصلی هدایت و از ورود به منازل مسکونی جلوگیری شد.

محمدی اظهار کرد: امروز نیز در روستای جَهَر سیلاب به وقوع پیوست که به سمت رودخانه فصلی روستا هدایت شده و ضمن اینکه بارندگی همچنان ادامه دارد دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده باش هستند.

وی در پایان اظهار کرد: بارندگی و سیلاب در بخش شهداد تاکنون خسارت‌های محدودی بر جا گذاشته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا