مهندس اولیاء : موسسه عالی جهاد دانشگاهی اشکذر جایگاه مطلوبی برای تربیت نیروهای انسانی کارآمد در منطقه است

یزدفردا :در بازدید مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی از موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اشکذر، موقعیت اهداف و برنامه های توسعه این مرکز بررسی شد .
به گزارش یزدفردا براساس اعلام دفتر نماینده مردم یزد و صدوق: مهندس شرافت رئیس آموزش عالی جهاد استان با توجه با سیاست های کلی موسسه اظهار داشت هدف ما استفاده از مزیت های نسبی در منطقه و تاسیس رشته هایی است که این شهرستان را به توسعه مطلوب برساند.
مهندس اولیاء در جریان بازدید از موسسه اظهار داشت مسئولان آموزش عالی شهرستان و فرمانداری باید تلاش کنند تا زمینه استقبال از این موسسات آموزش که با امکانات لازم تاسیس شده بیش از پیش فراهم گردد تا پایداری و توسعه آن با مشکل مواجه نشود.
وی از مسئولان جهاد دانشگاهی خواست رشته های مورد نیاز منطقه مانند گردشگری، حمل و نقل ، فولاد ، کشاورزی ( با گرایش گلخانه) و ..... را در دستور کار خود قرار دهند تا تحول جدی در منطقه ایجاد گردد. در این بازدید حجه الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر، عبداللهی فرماندار صدوق نیز نظرات خود را در راستای تقویت این مرکز آموزش عالی بیان کردند.
لازم بذکر است دراین مرکز نزدیک به 900 نفردانشجو در دوره کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته در رشته های بازرگانی ، حسابداری ، کامپیوتر به تحصیل اشتغال دارند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا