اهالی اسلامیه تفت با حضور  باشکوه  خود از  تلاشهای صادقانه   درجهت  تبلیغ و ترویج مذهب جعفری تجلیل نمودند.


یزدفردا" با برگزاری مراسم ختم حجت الاسلام والمسلمین رستگاری طباطبایی در یزد و اسلامیه از زحمات آن عالم ربانی در تبلیغ و ترویج مذهب جعفری تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار یزد فردا طی مراسم ختمی که در مسجد اهرستان یزد و اسلامیه تفت و با حضور جمع کثیری از اهالی ، مومنین ، علماء و روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار گردید آیت ا... ابوترابی از اساتید حوزه علمیه به بیان خاطراتی از مرحوم حجت الاسلام رستگاری پرداخت و تأکید کرد :« بنده در سانیج هم منبر و مجالس وعظ ایشان را دیده بودم و هنوز صوت گرم و حزین ایشان که به ذکر مصائب ابا عبد ا... الحسین (ع) می پرداخت از یادم نرفته است».
 در این مراسم که با حضورآیت ا... مدرسی امام جمعه محمد آباد ، حجت الاسلام حسنعلی امام جمعه شهرستان تفت و ائمه جمعه و جماعات ، روسا و کارکنان ادارات و ارگانها و اقشار مختلف مردم برگزار گردید ذاکرین به ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام پرداختند.
در مجلس ختمی که دیشب در مسجد جامع اسلامیه و با حضور مهندس اولیاء – نماینده محترم مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی – علماء ، روحانیون ، کارکنان ادارات و ار گانها ، اهالی محل و اقشار مختلف مردم برگزار گردید نیز از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام والمسلمین رستگاری از سلسله جلیله سادات طباطبایی فراشاهی در ترویج و تبلیغ دین تجلیل به عمل آمد.
 شایان ذکرست مهندس اولیاء – نماینده محترم مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی نیز از ناحیه مادری یکی از نوادگان آسید عبدالحی و آسید ابوالقاسم طباطبایی سر سلسله سادات طباطبایی فراشاهی می باشند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا