یزدفردا : جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان مهریز با صدور نامه ای سرگشاده خطاب به مهندس اولیاء نماینده مردم شریف یزد و صدوق  که نسخه ای از آن را در اختیار یزدفردا قرار گرفته به اظهارات وی در مجلس انتقاد کردند .

 


به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :متن کامل نامه سرگشاده جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان مهریز خطاب به مهندس اولیاء نماینده مردم شریف یزد و صدوق


قابل توجه آقای اولیاء نمایندة مردم شریف یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی

مقام معظم رهبری: نباید به خاطر یك عملكرد در گوشه‌ای، دولت را در چشم مردم بی‌اعتبار كرد، مطالبی كه برخی افراد می‌گویند خلاف حق است و این همان كاری است كه دشمن به دنبال آن است 25شهریور 1389 در جمع اعضاء خبرگان رهبری
جناب آقای اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، ما جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس از شهرستان مهریز، پس از اینكه سخنان نایب امام زمان(عج) در جمع اعضاء خبرگان رهبری را از سیمای جمهوری اسلامی شنیدیم برخود فرض دانستیم كه پیرامون نطق جنابعالی در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت خدمتگزار و استاندار بسیجی نكاتی را جهت یادآوری جنابعالی و ادای دین و وظیفه تهیه و اعلام نماییم.
1ـ آیا سخنرانی شما نتیجه یك ماه روزه‌داری و راز و نیازهای شب قدر شما بوده است؟ آیا نمی‌دانید و نحن اقرب الیه من حبل الورید؟!
2ـ آیا خروجی و نتیجة تنظیم صفحة برفكی تلویزیون وجودتان و كسب سرمایه‌های معنوی در ماه مبارك رمضان بایستی منجر به تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاه نمایی و ویژه قلمداد كردن وضعیت كشور و سخت خواندن شرایط كشور و ایجاد رعب و وحشت و تأكید بر محاصرة اقتصادی و زمزمه‌های حملة نظام دشمن و اصرار بر وجود سوء تفاهمات داخلی آن هم از تریبون مقدس مجلس شورای اسلامی باشد؟!
3ـ آیا این موضع‌گیری شما ناشی از اعتقاد و التزام عملی شما به ولایت فقیه و تبعیت از ولایت مطلقه و رهنمودهای ایشان در ماه مبارك رمضان و عیدفطر و تأكید بر دادن امید به مردم و آینده روشن بوده است؟
4ـ بی‌اعتبار كردن دولت در چشم مردم، دولتی كه همواره از حمایت ملت فداكار و رهبر معظم انقلاب، دولتی كه به تعبیر ایشان دولت دست پاك، و دولتی كه كلید واژه‌های آن، عدالت، هویت اسلامی، موعود، مهرورزی، خدمتگرایی، انسان كامل، فلسطین، عزت و... است، دولتی كه گامهای بلندی را در تحقق این استراتژی حضرت امام كه «ما می‌توانیم» در عرصه‌های نظامی، علمی، هسته‌ای، سلولهای بنیادی، سهمیه‌بندی بنزین، خودكفایی در تولید بنزین، نیروگاه اتمی بوشهر، سهام عدالت، طرح مسكن مهر، سیاست خارجی، ایجاد تزلزل در افسانه هلوكاست و... آنهم با بهره‌گیری از توان جوانان برداشته است، توسط جنابعالی با چه هدفی صورت می‌گیرد؟
5ـ جناب آقای اولیاء شما با چه ملاك و معیاری حرمت‌شكنان عاشورا را كه در روز روشن عَلم و بیرق و خیمه اباعبدالله الحسین(ع) را همچون یزیدیان به آتش كشیدند و شعار مرگ بر ولایت فقیه سردادند و در روزی كه همة مردم سیاهپوش و عزادارند سوت و كف زدند را با كسانی كه مانع برگزاری مراسم توسط افرادی كه به نام امام و خط امام علیه امام و ارزشهای امام و آرمانهای مقدس نظام اسلامی قیام كرده و حسینیه جماران را مقر خود كرده‌اند هم ردیف دانستید؟ چرا؟
6ـ جناب آقای اولیاء هدف شما از حمله به شورای نگهبان و اتهام پالایش و تصفیه چیست؟ مگر نمی‌دانید شورای نگهبان وظیفه‌اش صیانت از قانون اساسی، پاسدار حاكمیت الهی است؛ آیا هدف شما تقویت نظام و خوشحال كردن روح امام و شهدا است؛ یا كسب رضایت دشمنان قسم خوردة انقلاب؟
7ـ آقای اولیاء جنابعالی در نطق خویش در مجلس خواستار صیانت از جایگاه رفیع مجلس در اعتراض به تجمع دانشجویان در مقابل مجلس و مخالفت به اقدام مجلس در مقابل تصمیم شورای انقلاب فرهنگی در خصوص دانشگاه آزاد گردیده و خواهان شجاعت نمایندگان همچون شهید مدرس شده‌اید! خداوكیلی و شما را به خدا قسم، اگر شهید مدرس اكنون نمایندة مجلس می‌بود از جریان سبز آمریكایی و جریان برانداز نظام اسلامی حمایت می‌كرد یا در مقابل آنها می‌ایستاد؟ آقای اولیاء كمی چشم خود را باز كنید و از خواب غفلت بیدار شوید و بدانید كه مردم هوشیار هستند و قرار نیست تحت تأثیر این مغلطه‌ها قرار گیرند. مردم از عملكرد جنابعالی آگاهند و می‌دانند كه...
8ـ جناب آقای اولیاء در سخنرانی شجاعانه و متهورانه خویش؛ دست محبّتی هم بر سر خادمان و خدمتگزاران و سربازان ولایت در استان یزد كشیده‌اید و استاندار بسیجی و جانباز و یكی از یادگاران و سرداران شجاع و گمنام دوران مقدس را كه انصافاً با شجاعت و خدمات شبانه‌روزی و توكل به خدا و تحمل همة سختی‌ها و ناملایمات سیاسی و اجتماعی استان، توانسته تحولات شگرفی را در استان یزد در عرصه‌های مختلف ایجاد كند، تخریب و متهم نموده و از ایشان خواسته‌اید فراتر از حلقه همشهریان و همكاران سابق‌شان (پاسداران جا بركف) فكر كنند!!! جناب آقای اولیاء جنابعالی با چه ملاك و معیار دینی و انقلاب و شرعی این اتهامات را وارد می‌كنید؛ شما جواب خدا را چگونه خواهید داد؛ مگر در زمان تصدی جنابعالی فقط از خانواده شما 4 نفر در مسئولیتهای كلیدی استان حضور نداشتند؛ آیا اگر استاندار از مجموعة چرخه 800 نفری مدیریت استان با 11 شهرستان و مركز استان، چند نفر از همكاران سابق خود را كه به تعداد انگشتان یك دست هم نمی‌رسد جهت همكاری دعوت كند جرم مرتكب شده است؛ آیا پاسداران افراد خائن و مجرمی هستند و نباید به آنها مسئولیتی واگذار كرد؛ آیا پاسداران خیانت كرده‌اند كه در طول 8 سال دفاع مقدس به جبهه‌های نور علیه ظلمت اعزام شده‌اند تا نظام اسلامی را حفظ كنند و افرادی مانند جنابعالی وكیل مردم شوند؛! مگر امام(ره) نفرمودند اگر سپاه نبود كشور هم نبود؛ آقای اولیاء آیا می‌دانید خود و مجموعة خانواده‌اتان چند روز جبهه بوده‌اند؛ آیا می‌دانید پاسداری یعنی چه؛ بسیجی یعنی چه؛ مگر آقای استاندار چند نفر از همشهریان خود را در چرخه مدیریت كلان استان قرار داده‌اند؛ مگر جنابعالی شهرستان ابركوه زادگاه استاندار را جزء استان نمی‌دانید؛ مگر شما نمی‌دانید مقام معظم رهبری در سفر پرخیر و بركت خود به استان یزد خطاب به استاندار محترم می‌فرمایند شما (آقای فلاح‌زاده) از جنس آقای احمدی‌نژاد هستید؛! خداوكیلی كمی فكر كنید و وجدان خود را قاضی كنید و خدا را مدنظر بگیرید.
جناب آقای اولیاء چرا چشم خود را می‌بندید؛ واقعاً خدمات بزرگ دولت را در كشور و استان یزد را نمی‌بینید یا نمی‌خواهید ببینید؛ ما كاری به اقدامات دولت در كشور و مركز استان و شهرهای تابعه نداریم ولی وقتی به خدمات دولت خدمتگزار در شهرستان مهریز می‌نگریم سؤالات زیر ما را عذاب می‌دهد و می‌خواهیم بدانیم كه:
جنابعالی كه سالها معاون برنامه‌ریزی استانداری بوده‌اید چرا سیمان بوهروك حدود 20 سال رها شده بود؛
چرا آب زاینده‌رود ناعادلانه توزیع شده است و به بعضی از شهرها اصلاً‌اختصاص داده نشده بود؛
چرا دانشگاه امام صادق شروع نشده بود؛
چرا شهرستان به ریل سراسری راه‌آهن متصل نشده بود؛
چرا وضعیت بهداشت و درمان و بیمارستان آنچنان بود؛
چرا راههای روستایی و چرا میادین شهرها و صدها چراهای دیگر؛
لذا می‌خواهیم بدانیم كه آیا بهتر نیست آقای اولیاء توجه بیشتری به رسالت نمایندگی خویش نموده و به گونه‌ای سخن نگویند كه خدای نكرده دشمنان انقلاب خوشحال و دوستان انقلاب مأیوس شوند و آیا بهتر نیست به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه بیشتری بكنند تا عاقبت به خیر بشوند؛
9-قاطعانه از آقای اولیاء درخواست داریم:
الف) اقتدار ملی كه مستلزم همكاری قوای سه گانه به ویژه مسئولان كشوری است را حفظ نمایند.
ب) به گونه‌ای سخن نگویند تا وحدت ملی خدشه‌دار و خدای نكرده ارزشهای نظام اسلامی تخریب شود.
ج) همة نیروها و دلها و همه تن‌ها و توانها را در مقابل ناحق و درراه حق بسیج، و رفتار و گفتار خود را با مواضع رهبر معظم انقلاب تطبیق و به وصیت‌نامه حضرت امام(ره) مبنی بر خضوع در مقابل احكام الهی و خدمت به ملت عظیم‌الشأن كه افتخار بزرگ و ابدی است توجه بیشتری بكنند.

والسلام
جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس
در شهرستان مهریز

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا