پیام تسلیت سرپرست فرمانداری بافق به مناسبت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی :



بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

 

اذا مات العالم ثَلُمَ فی الاسلام ثُلمَهٌ لایَسدها شیُ

 

ارتحال جانسوز و ناگهانی عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر ، همسنگر شهیدان و ایثارگران ، یادگار چهارمین شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی (طاب ثراه) ، و پیر راستین امام عظیم الشأن (ره) و نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه یزد ، خدمتگذار بی ادعای مردم و محرومان ، مرحوم حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی (طاب ثراه) که در سالروز عروج ملکوتی والدین مکرمشان به ملکوت اعلی پیوست موجب تاثر و تالم گردید.

ایشان از بندگان صالح خداوند و از یاران صدیق انقلاب و امام (ره) بود که عمر با برکت خود را در محضر فقهای بزرگ اهل بیت (ع) و سپس خود را وقف طلاب و حوزه علمیه یزد و خدمت به مردم دارالعباده یزد نمود و در سالهای دفاع مقدس همراه با والد شهیدش به عنوان یاوری با اخلاص و صمیمی در کنار رزمندگان اسلام طی طریق نمود و در دفاع از انقلاب و ارزشهای آن و دستگیری از محرومان و مستضعفین از خود گذشتگی ها کرد.

اینجانب ارتحال این عالم بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه ا... العظم ( روحی فداه) و مقام معظم رهبری (حفظه ا... تعالی) ، مردم ولایتمدار استان دارالعباده ، شاگردان و ارادتمندان و به ویژه بیت معزز و مکرم آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

بی شک نام این مردم بزرگ در تاریخ افتخارات روحانیت استان مجاهد پرور یزد جاودانه خواهد ماند .

 

حسین ندافیان

سرپرست فرمانداری بافق

90/4/11

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا